اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آینده‏ای نزدیک

شهرستانی جدید در بخش مرکزی تهران ایجاد می‏شود

خبرگزاری فارس: معاون فنی و عمرانی فرماندار شهرستان تهران از ایجاد شهرستانی جدید در بخش مرکزی تهران در آینده‏ای نزدیک خبر داد.

شهرستانی جدید در بخش مرکزی تهران ایجاد می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الله مهدوی ظهر امروز در نشستی با مسئولان پردیس اظهار داشت: این اقدام در آینده‏ای نزدیک رخ می‏دهد و بی‏شک منافع بسیاری را برای منطقه به دنبال دارد.

مهدوی اضافه کرد: در صورت تحقق طرح تبدیل جغرافیایی بخش مرکزی تهران به شهرستانی مجزا، علاوه بر مردم شهرهای پردیس، بومهن و نواحی روستایی، مسئولان شهرستان تهران نیز با ابزاری بهتر خدمات خود را به مردم ارائه می‏دهند.

 

* خرداد، ماه رویدادهای تاریخی تلخ و شیرین

معاون فنی و عمرانی فرماندار شهرستان تهران، خرداد را ماه وقوع و پیدایش رویدادهای تاریخی مهم برای ایران اسلامی خواند.

وی ادامه داد: در این ماه واقعه جان‏گداز و تلخی مانند عروج ملکوتی بنیان‏گذار جمهوری اسلامی ایران را پشت سر گذاشتیم، اما در میان این غم و اندوه، آنچه آتش وجود عاشقان امامت را التیام بخشید، آغاز ولایت رهبر فرزانه انقلاب بود.

معاون فنی و عمرانی فرماندار شهرستان تهران ادامه داد: خرداد امسال با ماه پر خیر و برکت رجب نیز عجین شده و باید قدر چنین روزهای عظیمی را دانست.

 

* شهدا فراموش نشوند

معاون فنی و عمرانی فرماندار شهرستان تهران بر لزوم یادآوری یاد و خاطره شهدای اسلام و انقلاب در همه مراسمی که در این شهرستان برگزار می‏شود، تأکید کرد.

وی تصریح کرد: آنچه امروز از عزت و عظمت نصیب این مرز و بوم اسلامی شده، بدون تردید محصول خون پاک شهدای گلگون‏کفن است.

مهدوی اضافه کرد: از این رو، باید قدر و قیمت چنین گوهران درخشانی را با توجه بیش از پیش به خانواده شهدا درک کنیم.

 

* ارسال 211 مصوبه شورای شهر پردیس به فرمانداری

معاون فنی و عمرانی فرماندار شهرستان تهران ادامه داد: در سالی که گذشت، 211 مصوبه توسط شورای اسلامی شهر جدید پردیس تصویب و به فرمانداری شهرستان تهران ارسال شد.

مهدوی اضافه کرد: با توجه به این میزان مصوبه ارسالی از شهر پردیس به فرمانداری شهرستان تهران، می‏توان گفت که به طور میانگین روزانه 1.7 مصوبه در این شهر به تصویب می‏رسد.

معاون فنی و عمرانی فرماندار شهرستان تهران عنوان کرد: از میان این تعداد مصوبه شورای اسلامی شهر جدید پردیس، 38 مصوبه به صورت گفت‏وگوی تلفنی و بر اساس تعامل مناسب بین شهردار قبلی پردیس و فرمانداری شهرستان تهران پیگیری و مصوب شده است.

وی خاطرنشان کرد: 10 مصوبه نیز با مغایرت‏های قانونی مواجه و برای اصلاح دوباره به شهرداری پردیس ارجاع داده شد.

به اعتقاد مهدوی، چنین سطح گسترده‏ای از مصوبات و پیگیری‏های مستمر آنها از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر جدید پردیس نشان‏دهنده پویایی مدیریت شهری این منطقه است.

معاون فنی و عمرانی فرماندار شهرستان تهران اذعان داشت: بدون شک تعامل، کوشش و پشتکار حاصل از اتحاد و هم‏دلی در پس این مهم نهفته است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول