اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان:

پوشش واکسیناسیون با مشارکت داوطلبان سلامت ارتقا می‌یابد

خبرگزاری فارس: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: نقش داوطلبان سلامت در عملیات واکسیناسیون بسیار مهم است و موجب ارتقای پوشش واکسیناسیون در سطح استان سیستان‌وبلوچستان می‌شود.

پوشش واکسیناسیون با مشارکت داوطلبان سلامت ارتقا می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، سیدمهدی طباطبایی اظهار داشت: پوشش واکسیناسیون ناقص در شهرستان‌های استان از پیشرفت مطلوبی برخوردار شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه واکسیناسیون یکی از موفق‌ترین و با صرفه‌ترین مداخلات بهداشت عمومی است، خوشبختانه با انجام به موقع برنامه واکسیناسیون توسط دانشگاه، بروز بسیاری از این بیماری‌ها به صفر رسیده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در ادامه نقش داوطلبان سلامت را در عملیات واکسیناسیون در سطح استان مهم ارزیابی کرد و از داوطلبان سلامت به عنوان مددکاران و تلاشگران بی‌ادعای عرصه سلامت نام برد که دوشادوش کارکنان عرصه بهداشت در برنامه واکسیناسیون مشارکت داشته‌اند.

محمدرضا جوادی پارسا مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرباز نیز از تکمیل 2هزار و 921 مورد واکسیناسیون ناقص در این شهرستان با مشارکت داوطلبان سلامت خبر داد.

در حال حاضر، 3 هزار و 587 داوطلب سلامت در سطح استان با دانشگاه علوم پزشکی زاهدان همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول