اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته آموزش هیئت فوتبال کرمان:

برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت از اهداف این کمیته است

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته آموزش هیئت فوتبال استان کرمان گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت در بخش‌های مدیریت فوتبال و پزشکی ورزشی از جمله اهداف کمیته آموزش در سال جاری است.

برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت از اهداف این کمیته است

علیرضا دادگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به برگزاری نخستین دوره آموزش مدیریت حرفه‌ای فوتبال به میزبانی این کمیته اظهار داشت: به دلیل احساس نیاز و خلأ موجود رایزنی‌های لازم برای برگزاری این دوره آموزشی از سال گذشته با فدارسیون فوتبال صورت گرفت.

وی افزود: محمد احسانی از معدود اساتیدی است که از نظر علمی، عملی و تجربی اکثر مدارج و سطوح ورزشی به خصوص فوتبال را طی کرده و به نظر من حضور وی در کرمان و تدریس در این دوره نقش زیادی در پیشرفت این بخش از فوتبال استان دارد.

دادگر خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال هیئت فوتبال استان کرمان در برگزاری دوره‌های آموزشی و برنامه‌های مد نظر فدراسیون فوتبال و همچنین برگزاری یک دوره مربیگری سطح A در سال گذشته یکی از موفق‌ترین استان‌ها در بخش آموزش بوده است.

وی با بیان اینکه در مباحث مدیریتی و پزشکی ورزشی فوتبال کرمان جای کار و فعالیت بیشتری دارد، بیان کرد: جهت‌گیری کمیته آموزش هیئت فوتبال در سال جاری به سمت برگزاری دوره‌های دانش‌افزایی کوتاه‌مدت، در حوزه مدیریت و پزشکی ورزشی است.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول