اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناگفته‌هایی از مجمع هیئت فوتبال استان اصفهان

ضعف یا قوت فوتبال اصفهان تنها نقطه مغفول برگزاری مجمع/ بازار شایعات داغ بود

خبرگزاری فارس: ابهام در مورد حضور نماینده مربیان و بازیکنان، واکنش رئیس هیئت فوتبال نسبت به اعتراض برخی از پیشکسوتان و تلاش برخی خبرنگاران برای مطرح شدن به واسطه فوتبال از مهم‌ترین ناگفته‌های مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال اصفهان بود.

ضعف یا قوت فوتبال اصفهان تنها نقطه مغفول برگزاری مجمع/ بازار شایعات داغ بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان اصفهان که از مدت‌ها قبل به سوژه خبری رسانه‌های استان تبدیل شده بود و با سومین انتخاب مجدد علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد همراه بود، ناگفته‌هایی را در دل خود جای داده بود که با گذشت دو روز می‌توان در مورد آنها قضاوت کرد.

تغییر آیین‌نامه جدید مجامع انتخاباتی هیئت‌های فوتبال استانی با ابهاماتی همراه بود که همین ابهام موجب شد تا سؤال‌هایی در این مورد بین خبرنگاران شکل گرفته و رئیس فدراسیون فوتبال و مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان پاسخ‌های متفاوتی در این‌باره بدهند.

در مجامع گذشته نماینده بهترین بازیکن و بهترین مربی استان حضور پیدا کرده و رأی می‌دادند، اما در مجمع چند روز قبل، بهترین مربی و گلزن لیگ استانی در مجمع حاضر نبودند.

پس از پایان مجمع زمانی که خبرنگاران در مورد این مسئله از رئیس فدراسیون فوتبال سؤال پرسیدند، علی کفاشیان مدعی شد دبیر مجمع باید در این ارتباط پاسخ‌گو باشد و بهترین بازیکن و مربی استان باید در مجمع حضور پیدا می‌کردند.

اما مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در پاسخ به خبرنگاران گفت که شاید کفاشیان اشراف کاملی بر روی اساسنامه هیئت‌های استانی ندارد و حضور گلزن و مربی برتر لیگ استانی در مجمع هیچ موردی نداشته است.

*منظورم همه پیشکسوتان نبود

طی چند روز گذشته به روال مرسوم رسانه‌ها به سراغ پیشکسوتان فوتبال رفته و نظر آنها را در مورد عملکرد هیئت فوتبال جویا شدند.

در این میان پیشکسوتانی که منتقد عملکرد ابرقویی‌نژاد بودند، بیشتر مورد توجه قرار گرفته و در این میان برخی تسویه‌حساب‌های شخصی نیز انجام می‌شد.

پس از پایان مجمع، خبرنگاران از ابرقویی‌نژاد که خیالش بابت انتخاب راحت شده بود، در مورد انتقادهای پیشکسوتان سؤال کردند که ابرقویی‌نژاد مدعی شد برخی از این افراد که بی‌پایه و اساس نظر می‌دهند، اراجیف می‌گویند.

این اظهار نظر موجب شد تا خبرنگاران از رئیس هیئت فوتبال سؤال کند که وی در مورد همه پیشکسوتان این‌گونه قضاوت کرده است که ابرقویی‌نژاد تلاش کرد تا به نوعی گفته قبلی خود را تصحیح کند.

در این حین مسئول کمیته پیشکسوتان استان اصفهان نزدیک خبرنگاران شده و خطاب به آنها گفت: چرا تنها با پیشکسوتانی که انتقاد می‌کنند، صحبت می‌کنید و چرا از دیگر پیشکسوتان اصفهانی که موافق ابرقویی‌نژاد هستند، خبر نمی‌گیرید و در ادامه نیز به یکی دو مورد از اقدامات رئیس هیئت در قبال خبرنگاران اشاره کرد.

*تلاش بی‌نتیجه برای مطرح کردن

حساسیت مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال از یک سو و مورد توجه قرار داشتن آن از سوی دیگر موجب شد تا از مدت‌‌ها قبل برخی خبرنگاران به طور ویژه به اخبار حول و حوش این مجمع بپردازند و بازار شایعات و فرافکنی داغ شود.

در این میان برخی از رسانه‌ها که دلایل خاص و منفعت‌های شخصی را در تغییر رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان می‌دیدند، در این زمینه تلاش بسیاری کرده و تا جایی که در توان داشتند، به تخریب ابرقویی‌نژاد پرداختند.

برخی از خبرنگاران که بیشتر آنها در زمینه ورزشی فعالیت نداشتند، در اقدامی سؤال برانگیز بیانیه‌ای را منتشر کردند که در نهایت نیز هدف این عده از آن اقدام مشخص نشد.

با این حال واضح بود بیانیه توسط فردی نوشته شده که تاکنون در هیچ مجمع انتخاباتی حضور نداشته و به طور اساسی فرق بین انتخابات ورزشی و سایر انتخابات را نیز نمی‌دانسته و نمی‌داند که اگر بنا به تخلف در مجمع انتخاباتی هیئت‌های ورزشی بود، پیش از مجمع انجام می‌شد و در 44 برگ مأخوذه رأی امکان تخلفی وجود ندارد.

به نظر می‌رسد جمعی از این افراد که البته برخی از آنها پس از مجمع منکر تایید و امضا کردن این بیانیه شدند، برای مطرح کردن خود دست به چنین اقدام نمایشی زده و تنها مسئله‌ای که برایشان اهمیت نداشته است، ضعف یا قوت فوتبال اصفهان است.

به هر ترتیب با انتخاب ابرقویی‌نژاد، پرونده هیئت فوتبال تا چند سال دیگر بسته شد تا حاشیه‌ها نیز برای مدتی فروکش کند.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول