اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال:

خلخال میزبان مسابقات فوتبال ملی و بین‌المللی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال گفت: با تکمیل و راه‌اندازی زمین چمن ورزشگاه تختی خلخال این شهرستان میزبان مسابقات ملی و بین‌المللی خواهد بود.

خلخال میزبان مسابقات فوتبال ملی و بین‌المللی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ناصر میرمرسلی صبح امروز در جلسه بررسی پروژه‌های نیمه تمام خلخال و تجهیز سالن‌های ورزشی شهرستان خلخال اظهار داشت: عملی شدن این تصمیم می‌تواند شهرستان خلخال را قطب ورزشی از نظر امکانات ورزشی در استان کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در ورزشگاه تختی خلخال با محدودیت زمین چمن مواجه هستیم، افزود: بر این اساس خلخال قادر به پذیرش میزبانی مسابقات ملی نبوده و تنها زمین چمن ورزشگاه تختی خلخال پاسخگوی نیازهای مسابقات نیست.

این مسئول از فرماندار خلخال خواست هر چه سریعتر نسبت به راه‌اندازی و گسترش زمین چمن این ورزشگاه اقدام کنند تا ورزشکاران بتوانند مسابقات ورزشی خود را انجام دهند.

رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال در ادامه از تجهیز سالن‌های ورزشی پوریای ولی و شهدای گمنام شهرستان خلخال خبر داد و گفت: برای تعویض کف‌پوش سالن ورزشی پوریای ولی، اجرای پروژه فاضلاب و سه باب سالن ورزشی مجموعه ورزشی پوریای ولی بیش از یک میلیارد ریال هزینه شده است.

میرمرسلی افزود: احداث زمین چمن فوتبال مجموعه ورزشی پوریای ولی از 10 سال پیش آغاز اما پس از آماده‌سازی زمین به دلیل نداشتن اعتبار تاکنون چمن‌کاری ‌نشده است.

وی گفت: با توافق انجام شده با مسئولان شرکت خلخال دشت و حامی تیم‌های فوتبال خلخال 50 درصد از هزینه چمن‌کاری این ورزشگاه را مسئولان این شرکت عهده‌دار شده‌اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال بیان داشت: در صورت تحقق آن 50 درصد مابقی از اعتبار مورد نیاز این پروژه از سوی این اداره تامین خواهد شد.انتظار می‌رود با عملی شدن این توافق‌نامه به زودی شاهد راه‌اندازی زمین چمن ورزشگاه بزرگ پوریای ولی در شهر خلخال باشیم.

این مسئول ادامه داد: تجهیزات سالن تخصصی ژیمناستیک شهر خلخال با 150 میلیون ریال خریداری و نصب شده و این سالن هم اکنون برای انجام تمرینات علاقمندان به این رشته ورزشی و برگزاری مسابقات ژیمناستیک آماده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار خلخال نیز در این بازدید با تاکید بر اینکه تقویت ورزش در جامعه افراد مختلف به ویژه جوانان را از آسیب‌های اجتماعی مصون می‌دارد نسبت به تامین اعتبار مورد نیاز پروژه تکمیل ورزشگاه پوریای ولی شهر خلخال در سال جاری قول مساعد داد.

ذبیح الله عبداللهی ابراز امیدواری کرد: بر اساس قول مساعد داده شده از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل عملیات اجرایی زورخانه شهر خلخال نیز به زودی آغاز و احداث دو سالن ورزشی در روستاهای شال و برندق از توابع بخش های شاهرود و خورش رستم خلخال نیز تا پایان تابستان امسال تکمیل و در اختیار اهالی ورزش‌دوست این دو روستا قرار بگیرد.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول