اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون‌های فرهنگی ارشاد مازندران خبر داد

افزایش استقبال تحصیل‌کرده‌های دانشگاه در کانون‌های ادبی مازندران

خبرگزاری فارس: مسئول کانون‌های ادبی و فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از استقبال قشر تحصیل‌کرده از عضویت در کانون‌های فرهنگی و ادبی خبر داد.

افزایش استقبال تحصیل‌کرده‌های دانشگاه در کانون‌های ادبی مازندران

رحمت‌الله حسن‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه بااشاره به شیوه‌های جدید ارتباطی و توسعه ابزارهای فرهنگی ایجاد ارتباط در جهان، به نیازهای نسل جوان اشاره کرد و گفت: نیازهای جوانان باید در قالب فرهنگی و با توجه به هویت دینی و ملی ما تعریف شود.

مسئول کانون‌های ادبی و فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در برابر تهاجم فرهنگی اشاره کرد و افزود: مهندسی فرهنگی مناسب و هدفمند را باید در برابر تهاجم فرهنگی عملی کرد.

وی به ظرافت‌های مهندسی فرهنگی اشاره کرد و ابراز داشت: ما در برابر مهاجمان فرهنگی به مردان استوار و توانمند فرهنگی نیاز داریم تا در برابر بدعت‌ها و صدمه به فرهنگ دینی و ملی مقاومت و ارزش‌های خود را به دیگران منتقل کنیم.

حسن‌پور به حضور مردان جنگی و دلاور در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: در جامعه امروز مردان فرهنگی و اجتماعی باید متعهدانه به وظایف فرهنگی و اجتماعی و دینی خود عمل کنند.

 

* مشکلات اقتصادی به همراه خود، بی‌تفاوتی فرهنگی مردم را به دنبال دارد

این پیشکسوت فرهنگ و هنر استان مازندران با اشاره به این که مشکلات اقتصادی به همراه خود، بی‌تفاوتی فرهنگی مردم را به دنبال دارد، یادآور شد: ما نباید نارسایی‌ها را به دوش دستگاه‌های فرهنگی قرار دهیم و همه ما باید در پالایش فرهنگی و هنری جامعه تلاش کنیم.

وی خواستار گستری هر چه بیشتر فعالیت‌های هنری و فرهنگی در استان مازندران شد و افزود: فعالیت‌های فرهنگی و هنری باید چشمگیر و تاثیرگذار باشد.

مسئول کانون‌های ادبی و فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران از فعالیت 55 کانون ادبی و فرهنگی در این استان خبر داد و متذکر شد: انجمن‌های ادبی، نمایش، تجسمی در این کانون فعالیت می‌کنند.

حسن‌پور از استقبال قشر تحصیلکرده از عضویت در کانون‌های فرهنگی و ادبی خبر داد و خاطرنشان کرد: مدیریت فعالیت‌های فرهنگی و ادبی باید در راستای تلاش مضاعف برای دستیابی به تولیدملی بالاتر باشد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول