اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس کانون شوراهای کار مازندران:

قوانین مانع در راه تولید، شناسایی شوند

خبرگزاری فارس: نائب رئیس کانون شوراهای کار استان مازندران، گفت: قوانین مانع بر سر راه تولید باید شناسایی و بررسی شوند.

قوانین مانع در راه تولید، شناسایی شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، میرعلی شیرافکن ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، اظهار داشت: امروز جامعه کار استان به همدلی بیشتری نیاز دارد.

وی ادامه داد: کارگر، کارفرما و دولت، سه ضلع مثلث پیشرفت اقتصادی کشور هستند و مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید این سه جانبه‌گری را جدی بگیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر برای استفاده از تمامی ظرفیت‌های اشتغال کشور، نیازمند تعامل این سه ضلع هستیم، خاطرنشان کرد: امسال، سالی گرانبها برای تلاش و کوشش در عرصه تولید است.

وی با بیان اینکه رفع مشکل بیکاری، الگو شدن برای سایر ملل و رسیدن به اشتغال پایدار می‌تواند از مهم‌ترین عوامل برای دستیابی به پیام مقام معظم رهبری باشد، افزود: در صیانت از سرمایه‌های ملی و افزایش بهره‌وری با چالش‌های جدی مواجه هستیم.

نائب رئیس کانون شوراهای کار استان مازندران تصریح کرد:‌ تحقق روحیه خودباوری هموطنان، تجدیدنظر در قوانین تولید سرمایه‌گذاری و تلاش برای رفع بروکراسی در این زمینه، جلوگیری قاطعانه اداره استاندارد و دستگاه‌های مرتبط از تولید کالای غیراستاندارد و تشکیل صندوق ملی سرمایه‌گذاری با امکان هرگونه برداشت با مصوبه مجلس از جمله اقداماتی است که تحقق فرمایشات رهبری را منجر می‌شود.

وی با بیان اینکه قوانین مانع بر سر راه تولید باید شناسایی و بررسی شوند، گفت: تولید غیراستاندارد کالا، موجب بی‌اعتمادی مردم به کالای داخلی می‌شود.

28 انتصاب پس از ادغام در استان انجام دادم

مدیرکل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز گفت: پس از ادغام دستگاه‌ها، 28 انتصاب در استان انجام دادم که کار سختی بود اما با کمترین تنش انجام شد.

اسماعیل نیلچیان در جلسه تودیع خود اظهار داشت: در طول سال‌های خدمت در جمهوری اسلامی، با یاد امام و شهدا زندگی کرده و هرگز از نام امام (ره) و شهدا سوءاستفاده نکردم.

وی با بیان اینکه به شکرانه این نعمت بزرگ، سجده شکر به جا می‌آوردم، افزود: در تمام زندگی‌ام نه رانت خوردم و نه از رانت‌خواران حمایت کردم.

نیلچیان خاطرنشان کرد:‌ جوانان مراقب باشند که خدای ناخواسته، دنیا فریبشان ندهد و همیشه شهدا را در مقابل خود ببینند.

وی یادآور شد: ‌پس از ادغام دستگاه‌ها، 28 انتصاب در استان انجام دادم که کار سختی بود اما با کمترین تنش انجام شد.

به گزارش فارس، علی بابایی امروز به عنوان مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران منصوب شد.

انتهای پیام/ع10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول