اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شیراز

یک تن زباله از محیط پارک باباکوهی جمع‌آوری شد

خبرگزاری فارس: حدود یک تن زباله از محیط پارک باباکوهی شیراز در اقدامی نمادین جمع‌آوری شد.

یک تن زباله از محیط پارک باباکوهی جمع‌آوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، تعدادی از پارکبانان فعال در مناطق مختلف شهرداری شیراز بعدازظهر امروز در اقدامی نمادین، پارک باباکوهی واقع در شمال این کلانشهر را از لوث وجود زباله پاکسازی کردند.

در این مراسم که به مناسبت هفته محیط زیست با همکاری سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز و اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان فارس برگزار شد، حدود یک تن زباله از محیط پارک باباکوهی جمع‌آوری شد.

فرزین بیات ماکویی، یکی از کارشناسان محیط زیست در این مراسم اظهار کرد: میزان زباله جمع‌آوری شده در روز جاری نسبت به برنامه سال گذشته کاهش یافته و این امر نشان از توجه روزافزون مردم شیراز به اهمیت حفظ طبیعت و آلوده‌نکردن آن دارد.

وی افزود: صحنه‌های مربوط به مشاهده زباله در تفرجگاه‌ها ناراحت‌کننده است، بنابراین مردم استان فارس باید شیوه صحیح گردش در طبیعت از جمله تلاش برای آلوده‌نکردن این‌گونه محیط‌ها را به فرزندان خود آموزش دهند.

به گزارش فارس، در این مراسم که به مناسبت هفته محیط زیست با همکاری سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز و اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان فارس برگزار شد، حدود یک تن زباله از محیط پارک باباکوهی جمع‌آوری شد.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول