اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان تاکید کرد

ضرورت نظارت بر اجرای برنامه‌های تحولی در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش کردستان بر ضرورت نظارت و هدایت اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های تحولی در استان تاکید کرد و آن را کار اصلی آموزش و پرورش دانست.

ضرورت نظارت بر اجرای برنامه‌های تحولی در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، خسرو ساکی ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی استقرار ساختار جدید آموزشی و تربیتی 3-3-6 استان با بیان اینکه سال 91 سالی حساس و استثنایی برای آموزش و پرورش است، اظهار کرد: در رهبری و مدیریت تحول، کار اصلی مسئولان ستادی آموزش و پرورش استان هدایت و نظارت بر سیاست‌ها و برنامه‌هایی است که از طرف وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شده است.

وی بر برگزاری سلسله جلساتی با حضور مدیران، عوامل اجرایی مدارس و کارشناسان اداری به منظور تشریح و تبیین برنامه‌های تحولی برای رسیدن به فهم مشترک تاکید و خاطرنشان کرد: باید با اطلاع‌رسانی به موقع، چاپ بروشور، انجام اقدامات تبلیغی و توجیهی و تشریح و تبیین برنامه‌ها برای مسئولان و اولیای دانش‌آموزان افکار عمومی را از درون و برون آموزش و پرورش برای اجرای این مهم هماهنگ نماییم.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با تاکید بر نقش نظارت و هدایت در اجرای برنامه‌ها، استفاده از فضای مجازی، گزارش گیری و نظارت میدانی را از شیوه‌های نظارت برشمرد و از مسئولان و اعضای ستاد خواست با بکارگیری شیوه‌های مختلف نظارت و راهنمایی، به جریان کار سرعت بخشند.

ساکی ساماندهی دقیق دانش‌آموزان، فضا و نیروی انسانی را مهم شمرد و هوشمندسازی مدارس به ویژه کلاس‌های پایه ششم ابتدایی، راه‌اندازی مدارس خاص از جمله مدارس استعدادهای درخشان، شاهد، مدارس قرآن و نمونه دولتی، برگزاری دوره‌های آموزشی ضمن خدمت برای معلمان جدیدالورود و آموزگاران پایه‌های دوم و ششم ابتدایی را از برنامه‌های در دست اقدام آموزش و پرورش برای سال‌تحصیلی آینده عنوان کرد.

وی در پایان افزود: ما باید با اطلاع‌رسانی درست در جامعه و همچنین درون آموزش و پرورش اطمینان‌خاطر و اعتماد به برنامه‌ها را ایجاد کنیم.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول