اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نبود آب شرب مهم‌ترین مشکل مردم چاه دادخدا

فلاحی: ساخت 7 هزار واحد مسکونی تحولی در قلعه‌گنج است

خبرگزاری فارس: بخشدار چاه دادخدای شهرستان قلعه‌گنج گفت: با ساخت 7 هزار واحد مسکونی که هم‌اکنون با پیشرفت 80 درصدی ادامه دارد تحولی در این منطقه دیده می‌شود.

فلاحی: ساخت 7 هزار واحد مسکونی تحولی در قلعه‌گنج است

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، ایوب فلاحی صبح امروز در همایش دهیاران و شوراهای اسلامی بخش چاه‌ دادخدا اظهار داشت: با توجه به پیشرفت 80 درصدی ارتقای دو روستای چاه دادخدا و رمشک مردم این بخش مشتاقانه منتظر ابلاغ احکام شهر شدن آن هستند.

وی افزود: در دولت نهم و دهم خدمات شایانی در این منطقه محروم کشور اجرا شده است که می‌توان به انقلابی در این منطقه تشبیه کرد و این انقلاب با ارتقای این دو روستا وارد فاز جدیدی می‌شود.

فلاحی تصریح کرد: بخش چاه دادخدا با 36 هزار نفر جمعیت و سه دهستان محروم و دورافتاده دارای مردمانی سخت‌کوش و پر طاقت است که خدمت کردن را بسیار شیرین می‌کند.

وی گفت: با ساخت 7 هزار واحد مسکونی که هم‌اکنون با پیشرفت 80 درصدی ادامه دارد تحولی در این مناطق دیده می‌شود که سالیان نه‌چندان دور اثری از آن نبوده است.

فلاحی بیان داشت: یکی از مشکلات مردم این بخش جاده مواصلاتی آنها به مرکز شهرستان و همچنین جاده چاه دادخدا تا صولان است که بسیار ناهموار و فرسوده بوده و هر روز شاهد تصادفات و تلفات انسانی هستیم که می‌طلبد تا مسئولان به این مهم رسیدگی کنند.

وی افزود: مشکل آب شرب روستایی نیز از عمده مشکلات این مردم است و باید هرچه سریع‌تر نسبت به این مشکل نیز رسیدگی شود و تمام تلاش مسئولان در شهرستان این است که بتوانند تا پایان سال‌جاری این مشکل را نیز برطرف کنند.

بخشدار چاه دادخدای شهرستان قلعه‌گنج گفت: مسئولان شهرستان به دردها و مشکلات مردم آشنایی دارند و از تمام توان خود استفاده می‌کنند تا مشکلات را برطرف کنند.

وی خاطر نشان کرد: ساماندهی طرح تعیین تکلیف اراضی کشاورزی به حالت تعلیق درآمده است که با توجه به شرایط منطقه باید زودتر چاره‌ای اندیشیده شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول