اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

اولویت نخست رفع مشکلات مردم است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه، رفع مشکلات مردم را اولویت نخست دولت دانست و گفت: مسئولان نباید جز این، دغدغه دیگری داشته باشند.

اولویت نخست رفع مشکلات مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری پیش از ظهر امروز در آیین معارفه بخشدار جدید ارجمند پس از گذشت مدت‏ها از عزل بخشدار قبلی اظهار کرد: در هر سمت و مسئولیتی باید در راستای تحقق منویات رهبری و سیاست‏های دولت تلاش کرد. 

افشارنادری با اشاره به آموزه‏های دینی در مکتب نجات‏بخش اسلام به ویژه در نظام مدیریتی جامعه اسلامی تصریح کرد: پای‏بندی به اخلاق از جمله مهم‏ترین اصولی است که هر یک از مسئولان باید همواره نسبت به آن اهتمام ویژه‏ای داشته باشند.

وی ادامه داد: در نظام اسلامی، مسئولیت به عنوان یک امانت تلقی می‏شود و ما خدمت‏رسانی به مردم را در نظام مدیریتی نوعی امانت‏داری می‏دانیم.

لزوم امانت‏داری به ویژه در قبول مسئولیت‏ها

فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره با تأکیدهای فراوان در مبانی اسلامی به حفظ امانت‏داری به ویژه در قبول مسئولیت‏ها گفت: باید امانت‏دار خوبی برای مردم شریف ایران اسلامی باشیم.

افشارنادری گفت: مدیران و مسئولان باید اخلاص را اولویت برنامه‏های کاری خود قرار دهند.

وی حفظ کرامت مردم را از ضروریات دانست و افزود: مردم پایه‏های نظام هستند و باید همواره مورد احترام قرار گیرند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: برطرف شدن مشکلات مردم و کسب رضایت آنان باید همواره دغدغه مسئولان باشد.

افشارنادری توفیقات به دست آمده در عرصه‏های مختلف به ویژه علمی و مدیریتی در کشور را متأثر از آموزه‏های دینی از جمله اخلاص در عمل، امانت‏داری و حفظ کرامت مردم دانست.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‏های حاکمیتی نظیر استانداری‏ها و فرمانداری‏ها مسئولیت سنگینی در راستای انجام مأموریت‏های خود برعهده دارند و در واقع، استانداران به عنوان نمایندگان دولت در استان و فرمانداران در شهرستان‏ها مجری سیاست‏های عمومی دولت هستند.

یک‏سال تا پایان عمر دولت دهم باقی مانده است

فرماندار شهرستان فیروزکوه هماهنگی بین همه دستگاه‏های شهرستان را برای تحقق سیاست‏های نظام لازم و ضروری دانست و افزود: به لطف خداوند متعال، همکاری و همدلی بسیار خوبی بین مسئولان شهرستان در راستای خدمت‏رسانی به مردم وجود دارد.

افشارنادری در ادامه با اشاره به افتتاح نمایشگاهی به مناسبت گرامیداشت یکصدمین سفر استانی هیئت دولت در فیروزکوه، دستاوردهای به نمایش گذاشته در این نمایشگاه را خوب ارزیابی کرد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه یک‏سال تا پایان عمر دولت دهم باقی مانده است، گفت: مسئولان دلسوز و خدمتگزار مردم در هر پست و مقامی با هدف خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد و تا پایان مأموریت‏های خود دست از تلاش بر نخواهند داشت.

انتهای پیام/ع10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول