اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره هم‌آوایی نغمه‌های آسمانی

نوجوان آران و بیدگلی مؤذن برتر استان اصفهان شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل گفت: مؤذن نوجوان این شهرستان رتبه نخست دومین جشنواره هم‌آوایی نغمه‌های آسمانی استان اصفهان را کسب کرد.

نوجوان آران و بیدگلی مؤذن برتر استان اصفهان شد

حجت‌الاسلام ابوالفضل مجیدی‌تبار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: محمد جواد نصیری مؤذن نوجوان شهرستان آران و بیدگل و عضو مجمع قاریان و حافظان هلال با کسب مقام نخست رشته‌های اذان و قرائت جشنواره نغمه‌های آسمانی جایزه کمک هزینه سفر به سرزمین وحی را از آن خود کرد.

این مسئول افزود: جشنواره استانی نغمه‌های آسمانی در رشته‌های قرائت، حفظ، مفاهیم و اذان در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه برگزار شد.

به گفته وی در این مسابقات که به همت دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان از سوی مؤسسه قرآنی نسیم برگزار شد، 50 نفر در رشته‌های مختلف قرآنی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل خاطرنشان کرد: مسابقه نغمه‌های آسمانی با هدف شناسایی استعدادهای نوجوانان در زمینه‌های قرآنی در سطح استان اصفهان و پرورش و ارتقای آنها شکل گرفت.

وی با اشاره به فعالیت‌های چشمگیر مجمع قاریان و حافظان هلال در زمینه‌های فرهنگی، قرآنی، برگزاری مراسم محفل انس با قرآن، تشکیل جلسات هفتگی قرآن، آموزش، روخوانی، تجوید، صوت، لحن و همچنین مراسم شبی با قرآن و کرسی تلاوت قرآن ویژه ماه مبارک رمضان، این مجمع را حامی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران وبیدگل در طرح‌های قرآنی دانست.

مجیدی‌تبار با تأکید بر کثرت جوانان قرآنی در شهرستان آران وبیدگل یادآور شد: در طول دو دهه گذشته، مجمع قاریان و حافظان آستان مقدس هلال‌بن‌علی(ع) به‌عنوان وسیله‌ای برای شکوفایی استعدادهای این جوانان بوده است.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول