اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دی ماه جاری صورت می‌گیرد؛

برگزاری مسابقات کشوری اذان و تواشیح در اصفهان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: دی ماه جاری برای نخستین بار مسابقات کشوری اذان، تواشیح، مدیحه‌سرایی و ابتهال در اصفهان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات کشوری اذان و تواشیح در اصفهان
حجت‌الاسلام عبدالحسین مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان به برگزاری مسابقات فرهنگی به صورت ویژه نگاه می‌کند، اظهار داشت: شهر گنبد‌های فیروزه‌ای در دی ماه جاری میزبان مسابقات کشوری اذان و تواشیح است.
وی به تعداد افراد شرکت‌کننده در این مسابقات اشاره کرد و افزود: حدود ۶۰۰ نفر از سراسر کشور در این مسابقات شرکت می‌کنند و به ارزیابی توانایی‌ها و استعداد‌های خود در رشته‌های مشخص شده می‌پردازند.
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به حضور سه گروه برگزیده از سراسر کشور در هر یک از بخش‌های این مسابقات تصریح کرد: این مسابقات به صورت کشوری و برای نخستین بار برگزار می‌شود و اصفهان نیز میزبان شرکت‌کنندگان از سراسر کشور است.
وی با بیان اینکه این مسابقات به مدت هفت روز در اصفهان برگزار می‌شود، اضافه کرد: وجود امکانات و شرایط کافی برای برگزاری این مسابقات در اصفهان از دلایل میزبان بودن پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی محسوب می‌شود.
مرادی با اشاره به زمان اجرای این مسابقات تاکید کرد: دی ماه جاری برای نخستین بار مسابقات کشوری اذان، تواشیح، مدیحه ‌سرایی و ابتهال در اصفهان برگزار می‌شود.
وی به افزایش تعامل شرکت‌کنندگان در این مسابقات اشاره کرد و بیان داشت: این برنامه فرهنگی از کیفیت و کمیت بسیاری برخوردار است و افراد توانمند و با استعدادی در این مسابقات به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: در حال حاضر تمامی مقدمات اجرای این برنامه فرهنگی در اصفهان فراهم شده است و داوری این دوره از مسابقات نیز به صورت کشوری و با استفاده از داوران توانمند صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه اصفهان در تمام بخش‌های مختلف این مسابقات از افراد فعال و توانمندی برخوردار است، گفت: چهره‌های شاخصی در بخش‌های قرآن، تواشیح، اذان و بخش‌های دیگر در پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی وجود دارد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول