اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان خبر داد

راهیابی نفرات برگزیده مسابقات اذان و ابتهال به مرحله کشوری

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان گفت: برگزیدگان مسابقات اذان، ابتهال، مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم استان همدان به مرحله کشوری این دور مسابقات در اصفهان راه یافتند.

راهیابی نفرات برگزیده مسابقات اذان و ابتهال به مرحله کشوری
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از راهیابی برگزیدگان مسابقات اذان، ابتهال، مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم استان همدان به مرحله کشوری خبر داد.

وی افزود: مرحله کشوری مسابقات اذان، ابتهال، مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم از دهم تا هفدهم بهمن‌ماه جاری در استان اصفهان برگزار می‌شود که با هدف ایجاد رقابت سالم در بین جوانان و نوجوانان در زمینه‌های دینی و قرآنی مورد توجه قرار گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان تصریح کرد: هدف اصلی از برگزاری مسابقات کشوری اذان و ابتهال و قرآن کریم توسعه و گسترش بیش از پیش این کتاب آسمانی در بین آحاد جامعه به ویژه قشر جوان است.

وی با تأکید بر لزوم ارتقای سطح اذان‌گویی، ابتهال، مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم ابراز کرد: در مرحله استانی این سری مسابقات 600 نفر از خواهران و برادران در رشته‌های مختلف ارائه شده شرکت کرده‌اند که آمار بسیار بالا و شایان توجهی در سطح استان است.

به گفته صالحی، "مجتبی جمالی‌سلطان" در رشته ابتهال، "رضا بهرامی" در رشته اذان و گروه تواشیح تالیان نور و گروه ریحانه‌النبی(ص)، نفرات نخست شهرستان همدان و "حنانه رضایی‌تبار" در رشته ابتهال از شهرستان ملایر نفرات برگزیده‌ای هستند که به مرحله کشوری این دور مسابقات راه یافته‌اند.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول