اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری مسابقات اذان، ابتهال و تواشیح در زنجان؛

نفرات برتر مسابقات اذان، ابتهال و تواشیح اعلام شد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: با برگزاری مسابقات اذان، ابتهال و تواشیح در زنجان، نفرات برتر این مسابقات اعلام شد.

نفرات برتر مسابقات اذان، ابتهال و تواشیح اعلام شد
حجت‌الاسلام فخرالدین خدابنده‌لو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: دوره مقدماتی این مسابقات در شهرستان‌های استان برگزار شده بود.
وی با بیان اینکه در این مسابقات نفرات اول تا سوم به عنوان نفرات برگزیده این مسابقات انتخاب شدند، ادامه داد: نفرات نخست مسابقات مسابقات اذان، ابتهال و تواشیح استان زنجان به مسابقات کشوری این مسابقات اعزام می‌شوند.
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه در گروه تواشیح و در برادران گروه تواشیح معراج از زنجان به مقام نخست این مسابقات دست یافت، افزود: در تواشیح خواهران نیز گروه تواشیح فاطمه‌الزهرا (س) زنجان مقام نخست را از آن خود کرد.
وی با بیان اینکه در اذان و در رده سنی بالای 16 سال مجید نوری از زنجان به مقام نخست دست یافت، ابراز داشت: در رده زیر 16 سال این مسابقات نیز مسعود علمی فرد به مقام نخست رسید.
حجت‌الاسلام خدابنده‌لو با اشاره به اینکه در مسابقات ابتهال و در قمست برادران یوسف قاسمی اول شد، یادآور شد: در قسمت خواهران این مسابقات رقیه حسنلو مقام نخست را از آن خود کرد.
وی خاطرنشان کرد: این نفرات برتر مسابقات استانی به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه مسابقات اذان در دو مقطع برگزار شد، تصریح کرد: مسابقات اذان ویژه برادران بوده و در دو مقطع زیر 16 سال و بالای 16 برگزار شد که سه نفر نخست برگزیده استانی هستند.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا این مسابقات محدودیت سنی داشت، گفت: فقط در اذان محدودیت سنی وجود داشت و در ابتهال و تواشیح محدودیت سنی وجود ندارد.
حجت‌الاسلام خدابنده‌لو ابراز داشت: در این مسابقات و در رشته ابتهال نیز یک نفر خواهر و یک نفر برادر بدون محدودیت سنی برگزیده استانی شدند تا مسابقات کشوری شرکت کنند.
وی در ادامه به برنامه‌های اوقاف و امور خیریه استان زنجان در ماه رمضان اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه‌های تفسیر قرآن و محافل انس با قرآن کریم یکی از برنامه‌های اوقاف در ماه رمضان بوده است.
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه در محل آستان مقدس امامزادگان یک محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری مصری برگزار شده است، تصریح کرد: برنامه‌های محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان کشوری و بین‌المللی در سطح استان برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته 31 تفسیر قرآن در ماه رمضان در استان زنجان از طریق اوقاف و امور خیریه برگزار شده است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول