اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بقاع متبرکه اصفهان خبر داد

اصفهان میزبان مسابقات مدیحه‌سرایی، همخوانی قرآن و اذان کشور

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بقاع متبرکه استان اصفهان از میزبانی اصفهان در شانزدهمین دوره مسابقات مدیحه‌سرایی، همخوانی قرآن و اذان کشور همزمان با هفته وقف خبر داد.

اصفهان میزبان مسابقات مدیحه‌سرایی، همخوانی قرآن و اذان کشور
حجت‌الاسلام محمد قدوسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: این مسابقات به مدت یک هفته از 11 تا 17 بهمن ماه سال جاری با حضور 60 گروه منتخب دختر و پسر از سراسر کشور در استان اصفهان برگزار می‌شود.
وی افزود: همزمان با برگزاری این مسابقات بزرگ معنوی، محافل انس با قرآن در شهرستان‌های سراسر استان اصفهان به میزبانی ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌ها در بقاع متبرکه شاخص استان دایر می‌شود.
رئیس اداره بقاع متبرکه استان اصفهان گفت: برگزاری برنامه‌های موفق قرآنی، استفاده از سخنرانان با موضوعات قرآنی و تأثیر آن در زندگی فردی و اجتماعی می‌تواند تأثیرات مثبتی را در جامعه به ویژه نسل جوان کشور ایجاد کند.
قدوسی اضافه کرد: انتظار می‌رود مردم استان اصفهان به ویژه مردم مذهبی شهرستان کاشان حضوری همه جانبه در برنامه‌های تدارک دیده داشته باشند.
وی در ادامه با اشاره به تدارک برنامه‌های ویژه هفته وقف در استان اصفهان عنوان کرد: تجلیل از خادمان، مدیران، هیئت امنای بقاع متبرکه استان، پرده‌برداری و رونمایی از ضریح مقدس امامزادگان، تشکیل محافل قرآنی و مراسم‌های مذهبی ایام تنها بخشی از برنامه‌های هفته وقف در استان اصفهان است.
قدوسی همچنین از افتتاح 10 پروژه عمرانی بقاع متبرکه استان اصفهان در هفته وقف خبر داد و متذکر شد: این پروژه‌ها شامل احداث مخزن ذخیره آب، ضریح مقدس امامزادگان، آیینه‌کاری بقاع متبرکه، فضاسازی، سرویس خدماتی پارکینگ، زائرسرا و آشپزخانه برای استفاده زائران است.
این مسئول در پایان اذعان داشت: تاکنون نزدیک به 40 میلیارد ریال برای پروژه‌های عمرانی هزینه شده است.
انتهای پیام/ن20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول