اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی استان قم:

جشنواره نغمه‌های آسمانی در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی استان قم از برگزاری مرحله استانی جشنواره نغمه‌های آسمانی در قم خبر داد.

جشنواره نغمه‌های آسمانی در قم برگزار می‌شود
حجت‌الاسلام جواد عظیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به نخستین دوره جشنواره ملی نغمه‌های آسمانی اظهار کرد: این طرح از سوی سازمان دارالقرآن کریم با همکاری و مشارکت دارالقرآن ادارات تبلیغات استان‌ها اجرا می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: تربیت قاریان قرآن نوجوان مهم‌ترین هدف برگزاری این جشنواره بوده و با توجه به ضرورت تربیت قاریان این جشنواره از سوی سازمان دارالقرآن با همکاری دارالقرآن‌های ادارات تبلیغات اسلامی استان‌ها طراحی شده است.
مسئول دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به مرحله نخست طرح جشنواره نغمه‌های آسمانی گفت: در این مرحله نوجوانان و جوانان با استعداد در زمینه قرائت قرآن شناسایی می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: نوجوانان 10 تا 18 سال که تمایل برای شرکت در مسابقه دارند می‌توانند با مراجعه به دارالقرآن‌های ادارات تبلیغات اسلامی قرائت پنج نفر از قاریان ممتاز کشور مصر مانند عبدالباسط، منشاوی و غلوش را دریافت کرده و به صورت تقلیدی به تمرین بپردازند.
عظیمی ادامه داد: مرحله اول این مسابقه چهارم آبان ماه برگزار می‌شود و صوت‌های ضبط شده برای داوری به سازمان دارالقرآن کشور ارسال می‌شود.
وی با اشاره به اهدای جوایز به برگزیدگان مرحله اول این جشنواره گفت: پس از ارزیابی مرحله اول این جشنواره به 114 نفر در سطح کشور کمک هزینه حج عمره اهدا می‌شود و استعدادهای برتر شناسایی و برای برگزاری دوره‌های آموزشی به دارالقرآن‌های ادارات تبلیغات اسلامی استان‌ها معرفی می‌شوند.
مسئول دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی استان قم به استقبال از این جشنواره اشاره کرد و افزود: با بازگشایی مدارس استقبال از این مسابقه مطلوب بوده و پیش‌بینی می‌شود 200 تا 300 نفر در این مسابقه شرکت کنند.
وی عنوان کرد: نتایج مرحله اول این جشنواره اواخر آبان ماه اعلام می‌شود و مرحله دوم جشنواره در قالب دوره‌های آموزشی اوایل دی ماه برگزار شده و تا پایان سال ادامه دارد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول