اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

روزمرگی عیب بزرگ روابط ‌عمومی‌های کهگیلویه و بویراحمد است

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: روزمرگی عیب بزرگ روابط‌ عمومی‌های کهگیلویه و بویراحمد است که کمتر درصدد رفع این نقیصه بزرگ هستند.

روزمرگی عیب بزرگ روابط ‌عمومی‌های کهگیلویه و بویراحمد است

 سید محمود رادمنش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: راه طولانی برای خروج برخی روابط‌ عمومی‌ها از روزمرگی در این استان داریم.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: از حدود 100 سایت ادارات کل استانی ما تعداد کمی از آن‌ها فعال هستند که تذکرات پی در پی نتوانسته برخی دوستان روابط عمومی را از این حالت روزمرگی و رکود خارج کند.

مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: روزمرگی بدترین عادت و حالتی است که برخی روابط عمومی‌های این استان گرفتار آن هستند که به عرصه اطلاع‌رسانی استان آسیب وارد می‌کند.

رادمنش ادامه داد: مطمئن هستیم که در طول هر هفته و ماه و سال کارهای بزرگی در همه ادارات استان ما انجام می‌شود که متاسفانه این اخبار امیدوارکننده کمتر به گوش مردم می‌رسد و دلیل آن نیز به ضعف برخی روابط‌ عمومی‌ها برمی‌گردد.

وی با ابراز رضایت از برخی روابط عمومی‌های کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برخی روابط عمومی‌ها در این استان با وجود این‌که دستگاه عریض و طویل اداری ندارند ولی روزانه اخبار خوبی بر روی سایت خود قرار داده و یا این که رسانه‌ها را در جریان اخبار خود قرار می‌دهند.

این مسئول در ادامه افزود: از سوی دیگر دستگاه‌های اجرایی عریض و طویلی در استان وجود دارند که با همه خدماتی که انجام می‌دهند اطلاع‌رسانی ضعیفی دارند و این کار ضعیف آن‌ها خدمات یک مجموعه را نزد افکار عمومی زیر سؤال می‌برد.

رادمنش این ضعف را در استفاده ادارات از روابط عمومی‌های غیر متخصص و ناآگاه به کار اطلاع‌رسانی دانست و بیان داشت: اکنون برای مخابره خبر به امکانات کمی نیاز است که متاسفانه برخی از دوستان این موضوع را بهانه کم‌کاری قرار داده‌اند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول