اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط‌عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور:

اطلاع‌رسانی صحیح روابط‌عمومی‌ها بازار شایعه را کساد می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت مهندسی آب و فاضلاب گفت:‌ روابط‌عمومی‌ها باید با اطلاع‌رسانی صحیح بازار شایعه را کساد کنند.

اطلاع‌رسانی صحیح روابط‌عمومی‌ها بازار شایعه را کساد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، احد جاودانی صبح امروز در جمع مدیران روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان ‌جنوبی به مهم‌ترین دوره‌های زندگی بشر اشاره کرد و افزود: آشنایی بشر با کشاورزی و صنعت، دوره‌ای مهم از زندگی بشر را تشکیل می‌دهد.

وی با بیان اینکه براساس مقالات علمی عمر علم تا نیم‌قرن آینده به ساعت کشیده می‌شود، گفت: ما امروز در عصر دانایی به سر می‌بریم و در این عصر دانش‌محوری در زندگی بشر نهادینه شده است.

مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت مهندسی آب و فاضلاب ادامه داد: روابط‌عمومی امروزه موفق عمل می‌کند که بتواند افکار عمومی جامعه را با اخبار خود همراه کند و در این راستا باید همه فعالیت‌های انجام شده به مردم منعکس شود.

جاودانی از مسئولان روابط‌عمومی این مجموعه در خراسان جنوبی خواست که اطلاعات حوزه‌ها را مدیریت کنند و گفت: باید اطلاعات مدیریت شده در اختیار مردم قرار گرفته شود.

مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت مهندسی آب و فاضلاب بزرگ‌ترین رسالت روابط‌عمومی در عصر کنونی را تولید اخبار صحیح و اطلاع‌رسانی در این مورد عنوان کرد.

جاودانی ادامه داد: ‌باید اخبار مجموعه آب و فاضلاب توسط خود روابط عمومی تهیه شود چرا که این افراد با چالش‌های موجود در این سیستم آشنایی دارند؛ این اخبار باید بعد از تهیه در اختیار رسانه‌ها و مردم قرار بگیرد چرا که مردم به دنبال آن هستند و اگر ما این اخبار را در اختیار مردم قرار ندهیم بازار شایعه گرم می‌شود.

وی بر تعامل روابط‌عمومی‌ها با رسانه‌های جمعی تاکید کرد و گفت:‌ برای اطلاع‌رسانی شفاف به مردم باید با همکاری رسانه‌های مختلف اخبار را به گوش مردم برسانیم.

مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور افزود:‌ کار روابط عمومی ظرافت‌های خاصی دارد چرا که باید اخبار با دقت خاصی به اطلاع مردم برسد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسینی مسئول فرهنگی شرکت‌های تابعه وزارت نیرو در خراسان‌ جنوبی نیز در این جلسه روابط‌عمومی را پیشانی یک سازمان معرفی کرد و گفت: روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب از کمبود نیرو رنج می‌برد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول