اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای دومین بار

روابط عمومی‏های استان سمنان ارزیابی می‏شوند

خبرگزاری فارس: دبیر شورای اطلاع‏رسانی استان سمنان اعلام کرد: ارزیابی روابط عمومی‏های استان سمنان برای دومین بار انجام می‏شود.

روابط عمومی‏های استان سمنان ارزیابی می‏شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، ایرج کارخائی امروز افزود: به منظور ایجاد تحرک، انگیزه و فعالیت بیشتر بین روابط عمومی‎ها و تعیین روابط عمومی‏های برتر استان سمنان طبق مصوبه شورای هماهنگی روابط عمومی‏ها، برای دومین بار در سال‏های اخیر طرح ارزیابی عملکرد و فعالیت‏های روابط عمومی‏های دستگاه‏های اجرایی استان، فرمانداری‏ها، بخشداری‏ها، شهرداری‏ها، دانشگاه‏های دولتی و آزاد اسلامی انجام می‏شود.

وی افزود: در این زمینه، براساس فرم ارسالی، همه فعالیت‏ها و اقدامات روابط عمومی‏ها جمع‏آوری و سپس توسط کمیته‏ای بی‏طرف مورد بررسی قرار می‏گیرد و روابط عمومی‏ها در سه شاخصه برتر، فعال و قابل ‌تقدیر شناسایی و معرفی می‏شوند.

دبیر شورای اطلاع‏رسانی استان سمنان در خصوص معیارها و ملاک‏های ارزیابی افزود: اطلاع‏رسانی و استفاده از ظرفیت مطبوعات و رسانه‏های گروهی بسیار مهم و ضروری دیده شده است و بر این اساس، روابط عمومی‏ها، آمار تعداد اخبار تولید و اخبار منعکس شده در رسانه‏ها و مطبوعات، توجه به انتقادات و نقطه نظرات منعکس شده در مطبوعات و تعداد مصاحبه‏های مدیران را در فرم ارزیابی اعلام خواهند کرد.

کارخائی هم‌چنین فعال بودن پورتال و پایگاه اطلاع‏رسانی، تلفن ارتباط مردمی، ایجاد سامانه پیام کوتاه، چاپ نشریه و ویژه‏نامه، چاپ بروشور، تهیه کلیپ و فیلم توسط روابط عمومی‏ها را از دیگر ملاک‏های ارزیابی برشمرد.

دبیر شورای اطلاع‏رسانی استان سمنان افزود: تعامل و همکاری با خبرنگاران و برگزاری نشست‏های هم‏اندیشی و تجلیل از آنان از موارد مهم کار روابط عمومی است.

کارخائی هم‌چنین به وظایف دیگر روابط عمومی‏ها اشاره کرد و افزود: ایجاد تفاهم و نشاط بین کارکنان با برگزاری مراسم و همایش‏ها، برگزاری نمایشگاه، انجام تبلیغات محیطی، اجرای برنامه‏های فرهنگی و هنری در این ارزیابی مورد توجه قرار گرفته است.

وی در ادامه یکی از نقش‌های مهم روابط عمومی را برقراری ارتباط با مردم و ارباب‌رجوع عنوان کرد و افزود: در این زمینه، ملاک‏هایی هم‏چون نحوه پاسخ‏گویی، راهنمایی ارباب‌رجوع، پی‌گیری مسائل و مشکلات آنان، برگزاری ملاقات عمومی مردم با مسئولان و انجام نظرسنجی از رضایت‏مندی ارباب‌رجوع از نحوه عملکرد دستگاه مورد ارزیابی قرار می‏گیرد.

وی افزود: از دیگر ملاک‏های سنجش روابط عمومی‏ها حضور در دوره‏های آموزشی، کسب عناوین و رتبه‏های استانی یا کشوری، عضویت در انجمن‏ها و مجامع تخصصی روابط عمومی بوده که در این ارزیابی به آن توجه شده است.

دبیر شورای اطلاع‏رسانی استان سمنان افزود: قرار است فرم‏های ارزیابی تکمیل شود و با ارائه مستندات مربوط، در اختیار استانداری سمنان قرار گیرد.

انتهای پیام/ع30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول