اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرج در مجلس:

مشکلات اقتصادی کشور نیازمند تدوین برنامه بلند مدت است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: برای رفع مشکلات اقتصادی کشور نیازمند تدوین و اجرای برنامه‌ای کارشناسی شده و به صورت بلند مدت هستیم.

مشکلات اقتصادی کشور نیازمند تدوین برنامه بلند مدت است

محمدجواد کولویند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان ارشد کشور از جمله رهبری معظم انقلاب اسلامی مربوط به مسائل اقتصادی مردم به ویژه معیشت اقشار کم‌ درآمد است.

وی تصریح کرد: به همین دلیل شاهد هستیم که ارکان مختلف نظام مانند مجلس و دولت اکثر توان خود را برای اجرای برنامه‌های اقتصادی با هدف توسعه کشور متمرکز کرده‌اند.

توطئه کشورهای غربی برای ضربه به اقتصاد ایران

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مقابله ایران با یکه‌تازی کشورهای غربی برای تسلط بر منابع کشورهای ضعیف گفت: رویکرد انقلابی ملت و مسئولان ایران با کشورهای استکباری و استعمارگر موجب شده که غربی‌ها توطئه‌ بسیاری برای ضربه‌زدن به اقتصاد کشورمان انجام می‌دهند.

کولیوند افزود: در همین راستا شاهد تحریم‌های غیرقانونی بسیاری علیه ایران از سوی غربی‌ها به ویژه آمریکایی‌ها هستیم که هدف اصلی آن مایوس کردن مردم و مسئولان ایرانی از پیگیری آرمان‌های انقلاب است.

ضرورت پیگیری رهنمودهای اقتصادی رهبری معظم انقلاب

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه رهبری معظم انقلاب اسلامی از سال‌ها قبل این توطئه را تشخیص داده‌اند، گفت: معظم‌له در سال‌های اخیر نام‌هایی را برای هر سال انتخاب فرموده‌اند که به طور دقیق به این موضوع اشاره دارد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سال 91 از سوی رهبری معظم انقلاب تحت عنوان حمایت از تولید ملی نامگذاری شده که برای رفع مشکلات اقتصادی لازم است که منویات معظم‌له به صورت جدی از سوی دستگاه‌های مختلف برای اجرا پیگیری شود.

 

مشکلات اقتصادی کشور یک شبه برطرف نمی‌شود 

کولیوند در پاسخ به این پرسش که برای رفع مشکلات اقتصادی کشور باید چه هدفی را پیگیری کرد؟ گفت: ما در کشور دارای برنامه‌های خوبی از جمله سند چشم‌انداز بیست ساله و همچنین برنامه‌های توسعه‌ای پنج ساله هستیم.

وی ادامه داد: به طور قطع مشکلات اقتصادی کشور یک شبه و با اجرای یک برنامه بر طرف نمی‌شود و لازم است که در این زمینه برنامه‌ای مشخص، کارشناسی شده و به صورت کلان و بلندمدت داشته باشیم.

کولیوند در پایان اذعان داشت: این برنامه را نیز باید با عزم ملی و با تعامل و همکاری همه نهادها و دستگاه‌ها اجرا کرده و مردم از اجرای آن حمایت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول