اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت محمودآباد خبر داد

تعطیلی مرکز تولید فرآورده‌های غیرمجاز لبنی در محمودآباد

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه بهداشت و درمان محمودآباد از تعطیلی یک مرکز تولید فرآورده‌های غیرمجاز لبنی در این شهرستان خبر داد.

تعطیلی مرکز تولید فرآورده‌های غیرمجاز لبنی در محمودآباد

نصرت‌الله قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان محمودآباد با بیان اینکه واحد بهداشت محیط این اداره با دقت نظر کافی واحدهای تولیدی، خدماتی را نظارت می‌کنند، گفت: طی بازدید واحد بهداشت محیط این شبکه یک مرکز تولید غیرمجاز خامه در شهرستان محمودآباد تعطیل شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان محمودآباد افزود: در این مرکز تولید لبنیات،70 کیلوگرم خامه غیربهداشتی ضبط شد و دستگاه و تجهیزات مربوط به این واحد غیرمجاز نیز مهر و موم شد.

* 40 کیلوگرم خامه غیربهداشتی کشف شد 

قاسمی اضافه کرد: اکیپ بازدید بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان محمودآباد با هماهنگی و اخذ مجوز ورود به این کارگاه از دادستانی شهرستان، یک دستگاه پرکن خامه و ماست را نیز در این واحد غیرمجاز پلمب کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان محمودآباد اذعان داشت: در بازدید به عمل آمده از قنادی‌های سطح شهرستان 40 کیلوگرم خامه غیرمجاز و غیربهداشتی کشف و معدوم شد و متخلفان این واحدهای صنفی به دادگاه شهرستان معرفی شدند.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول