اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منطقه یک شهرداری بجنورد:

خیابان نادر تا پایان سال بازگشایی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر منطقه یک شهرداری بجنورد از بازگشایی خیابان نادر بجنورد ظرف چند ماه آینده خبر داد.

خیابان نادر تا پایان سال بازگشایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شهرداری بجنورد، حمید محمدی اظهار کرد: طی توافقات انجام گرفته سال 90/91 با تیپ 130 شهید دلجویان ارتش در سایه تعامل شایسته‌ای که ارتش با شهرداری داشت، بازگشایی خیابان نادر شمالی و اتصال آن به 32 متری شهدا انجام و مراسم افتتاحیه پس از تکمیل عملیات عمرانی برگزار می‌شود.

وی افزود: روند توافقات شهرداری با ارتش به جهت همکاری قابل تقدیر تیپ شهید دلجویان و فرماندهان عالی قدر ارتش، طی برگزاری چندین نشست مشترک با حضور اعضای شورای اسلامی شهر نهایی شد.

محمدی تصریح کرد: بر اساس توافق نامه تنظیمی، اراضی تحت تصرف پادگان به وسعت هفت هکتار در ضلع شمالی خیابان سید جمال‌الدین تفکیک و همچنین بازگشایی مسیر در امتداد نادر جنوبی حدفاصل تا خیابان سید جمال‌الدین اسد آبادی توافق طرفین مذاکره واقع شد.

وی اظهار کرد: بر اساس این توافق، تفکیک اراضی، تغییر کاربری به مسکونی و خدماتی از جمله وظایفی است که شهرداری بر عهده گرفته است و در قبال آن توسعه پارک گلستان شهر در ضلع غربی خیابان نادر شمالی، ایجاد پارکینگ در ضلع جنوب شرقی پادگان در حاشیه خیابان امیریه شمالی و شهید نامجویان، ایجاد پارک محله، سوله ورزشی در بخشی از اراضی تفکیکی ( با اعتبارات ارتش جمهوری اسلامی ایران) از جمله اقداماتی است که طی امسال با مشارکت ارتش به انجام می‌رسد.

مدیر منطقه یک شهرداری بجنورد گفت: طی این توافق، عمده خدمات مورد نیاز شهری از جمله  فضاهای ورزشی، آموزشی، درمانی مذهبی، فضای سبز و پارک محله در بخشی از فضاهای تفکیکی این اراضی تأمین می‌شود.

وی تصریح کرد: احداث پارکینگ در ضلع جنوب شرقی پادگان به مساحت تقریبی سه هزار متر مربع، ایجاد پارک محله در مساحت چهار هزار مترمربع، ایجاد فضای ورزشی به متراژ دو هزار مترمربع، احداث مسجد و کتابخانه به وسعت 400 متر مربع و پیش بینی تخصیص شش هزار متر مربع از اراضی تفکیکی برای تأمین سایر کاربری خدماتی شهر از توافقات انجام یافته است.

به گزارش فارس، بازگشایی این خیابان، بار ترافیکی شهر را به سبب اتصال خیابان شهید نامجو به خیابان سید جمال‌الدین سبک تر می‌کند و روان سازی در تردد درون شهری ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول