اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گچساران:

برخی پروژه‌های گچساران نیمه‌تمام رها شده‌اند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران گفت: برخی پروژه‌های عمرانی در گچساران به صورت نیمه‌تمام رها شده‌اند که تسریع در تکمیل این پروژه‌ها ضرورت دارد.

برخی پروژه‌های گچساران نیمه‌تمام رها شده‌اند

سید مرتضی سجاد‌پور ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره به پروژه‌های نیمه‌ فعال و متوقف شده این شهرستان اظهار کرد: پروژه‌های تعریف شده در گچساران از پروژه‌های مهم و حیاتی برای افزایش رفاه و رفع نیازمندی‌های مردم این شهرستان است.

* سالن اجتماعات فرمانداری گچساران 3 سال نیمه‌کاره رها شده است

معاون فرماندار گچساران ابراز داشت: تعدادی از این پروژه‌های نیمه فعال و متوقف شده مربوط به اداره راه و شهر‌‌سازی گچساران است.

سجاد‌پور پروژه‌ تقاطع غیر هم‌سطح ورودی را یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین پروژه‌های در دست اجرای در گچساران عنوان کرد.

وی تأکید کرد: تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه به دلیل ترافیک سنگین و تردد فشرده به ویژه در روزهای پنج‌‌شنبه و عبور مردم از این محور برای رفتن به بهشت زهرا لازم و ضروری است.

سجادپور ساختمان مجتمع فرهنگی گچساران را از دیگر پروژه‌های نیمه‌ فعال این شهرستان عنوان کرد و گفت: این پروژه مربوط به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران بوده که سال‌های زیادی از رکود و ساخت نیمه‌کاره این پروژه ‌می‌گذرد.

وی با اشاره به سالن اجتماعات فرمانداری گچساران ابراز داشت: این سالن محل اصلی برگزاری جلسات شورای اداری گچساران بوده که با اعتباری افزون بر سه میلیارد و 500 میلیون ریال بیش از سه سال است که نیمه‌کاره رها شده است.

* همت و پیگیری مسئولان در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ضرورت دارد

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گچساران مصلای این شهرستان را یکی از مهم‌ترین نیازهای گچساران برای برگزاری نماز جمعه و مراسم‌های بزرگ مذهبی دانست و افزود: کار ساخت این پروژه مذهبی به تازگی به اداره راه و شهرسازی واگذار شده است که تکمیل و ساخت این پروژه نیازمند تلاش مضاعف مسئولان مرتبط با این پروژه است.

سجادپور از پروژه تأمین آب اراضی دژ سلیمان گچساران به عنوان یکی دیگر از پروژه نیمه‌کاره در این شهرستان نام برد و یادآور شد: مسئولیت اجرای این پروژه بر عهده اداره امور آب است.

این مسئول در گچساران یادآور شد: این پروژه 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اما به دلیل نیمه کاره رها شدن، قسمت‌های انجام شده نیز در حال از دست دادن عمر مفید خود است.

سجادپور با اشاره به اهمیت تلاش برای خدمت‌رسانی به مردم از مسئولان مرتبط با این پروژه خواست تا در زمینه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام خود توجه، همت و تلاش بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول