اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب بابل در مجلس نهم خبر داد

پیگیری احداث فرودگاه در بابلسر

خبرگزاری فارس: منتخب مردم بابل در مجلس از پیگیری احداث فرودگاه در احمدکلای بابلسر خبر داد.

پیگیری احداث فرودگاه در بابلسر

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت الاسلام علی اکبر ناصری بعدازظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی بیمارستان خصوصی 200 تختخوابی نیکان بابل اظهار داشت: وجود چنین مرکز درمانی برای بابل امری ضروری است زیرا بابل منطقه‌ای حساس با درخشش دینی، فکری و مدنی است و کارهای مهمی نیز در عرصه‌های مختلف به ویژه در علم پزشکی ارائه داده است.

وی بیان داشت: مرحوم آیت‌الله روحانی مسبب اصلی تاسیس دانشگاه علوم پزشکی در بابل بوده که 60 هکتار مجموعه عیش و نوش و تفریحی زمان قبل از انقلاب را به دانشگاه علوم پزشکی بابل تبدیل کرده است که هم‌اکنون به عنوان یکی از مراکز مهم آموزشی و درمانی کشور تبدیل شده است.

وی اذعان داشت: تمام سعی ما حمایت از مراکز آموزشی و درمانی شهرستان بابل است چنانچه با پیگیری‌های زیاد در مجلس هفتم از وزارت بهداشت و مسکن و شهرسازی نزدیک به 40 میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز بیمارستان آیت الله روحانی بودجه دریافت کردیم و در حال حاضر نیز با کلنگ‌زنی این پروژه تلاش می‌کنیم تا این پروژه به‌زودی احداث و بهره‌برداری شود.

منتخب مردم بابل در مجلس از پیگیری احداث فرودگاه در احمدکلای بابلسر خبر داد و افزود: با احداث این فرودگاه توریست‌های زیادی از کشورهای حاشیه خلیج فارس به این استان و شهرستان سفر می‌کنند که احداث بیمارستان 200 تختخوابی نیکان بابل در جذب توریست‌ها از نظر خدمات پزشکی تاثیر زیادی دارد.

ناصری با انتقاد از اینکه بیمارستان شهید بهشتی از نظر مکانی در جای مناسبی قرار نگرفته است، افزود: مسئولان در ساخت و ساز آینده‌نگری کنند چراکه بیمارستان شهید بهشتی در یک خیابان 20 متری با سه متر پیاده‌رو قرار گرفته که پارکینگ نداشته و عامل ترافیک نقش مهمی در مشکلات روحی و روانی بیماران و خانواده‌های آنها ایفا می‌کند.

انتهای پیام/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول