اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور گسترده مردم

یادواره 6 شهید والامقام تربت‌حیدریه برگزار شد

خبرگزاری فارس: یادواره 6 شهید والامقام روستای تربت‌حیدریه با حضور مسئولان استان و مردم شهیدپرور تربت‌حیدریه برگزار شد.

یادواره 6 شهید والامقام تربت‌حیدریه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت‌حیدریه، حجت‌الاسلام مهدی شریعتی‌تبار، امام جمعه تربت‌حیدریه ظهر امروز در این مراسم اظهار کرد: خون شهدای ایران اسلامی،‌ امتداد خون‌های پاک شهیدان کربلاست و شهدا و ایثارگران برندگان میدان آزمایش، اهل یقین، خداباور و ولایت‌باور به حیات جاودانه بوده که عند ربهم یرزقون گردیده‌اند.

وی با برشمردن فضایل و کرامات شهدا برگزاری یادواره‌ها را بهترین گزینه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و افزود: ما اگر از راه شهدا غافل شویم مرده‌ایم و برگزاری پاسداشت شهید رفع تشنگی و نیاز ما بندگان خاکی است.

شریعتی‌تبار صبر و استقامت خانواده معظم شهدا را ستودنی دانست و اقتدار ایران سربلند را مدیون خون‌های مطهر شهیدان و هراس دشمن را نه از ایران هسته‌ای بلکه از ایران اسلامی دانست.

یادواره 6 شهید والامقام روستای بیسقفیزن تربت‌حیدریه با حضور معاون ویژه استاندار و فرماندار تربت‌حیدریه، امام جمعه، رئیس بنیاد شهید، مسئولان ادارات، نهادها و خانواده‌های شاهد و ایثارگر در محل مسجد صاحب‌الزمان(عج) روستای مذکور برگزار شد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول