اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در واکنش به اتفاقات اخیر در خانه سینما

دستغیب: بحرانی در حوزه سینما وجود ندارد / نیازی به جنجال‌آفرینی ‌نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید روحیه انتقادپذیری در جامعه وجود داشته باشد، گفت: نیازی به جنجال‌آفرینی در حوزه فرهنگ نیست.

دستغیب: بحرانی در حوزه سینما وجود ندارد / نیازی به جنجال‌آفرینی ‌نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، سید احمدرضا دستغیب درباره برخی اختلافات موجود در حوزه سینما اظهار داشت: باید روحیه انتقادپذیری میان افراد مختلف جامعه وجود داشته باشد و شرایط به گونه‌ای پیش رود که کمترین میزان تنش، رویارویی و درگیری ایجاد شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: حوزه فرهنگ از سایر حوزه‌ها مستثنی نیست؛ مُرّ قانون باید در هر عرصه‌ای رعایت شود؛ ضمن آنکه ضرورتی ندارد بسیاری از موضوعات در اسرع وقت به رسانه‌ها کشیده شود و افکار عمومی را تحت تاثیر خود قرار دهد.

وی بیان کرد: اگر کارها متقن پیش رود و هر چیز سر جای خود باشد، نیازی به جنجال‌آفرینی نیست؛ البته برخی مشکلات ریشه در فرهنگ‌سازی و زیرساخت‌های فرهنگی جامعه ما دارد و لازم است تا فرهنگ عمومی در این زمینه رشد پیدا کند.

این نماینده مردم در مجلس با تاکید بر اینکه بحرانی در حوزه سینما وجود ندارد، اضافه کرد: برخی ناهماهنگی‌ها در این زمینه دیده می‌شود که باید برای آن تدبیر کرد و این مورد، جزو فرهنگ عمومی جامعه است که باید تعریف درستی از آن داشت و به مردم منتقل کرد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی در مجلس هشتم به مسئولان و هنرمندان کشور در حوزه فرهنگ راهکار ارائه داد و گفت: نباید سیاست به حوزه فرهنگ ورود پیدا کند و باید آن دو را از یکدیگر تفکیک کرد.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول