اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده امام محمدباقر(ع) ساری خبر داد

راه‌اندازی بسیج علمی در دانشگاه امام محمدباقر(ع) ساری

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده امام محمدباقر(ع) ساری از راه‌اندازی بسیج علمی در دانشگاه امام محمدباقر(ع) ساری خبر داد.

راه‌اندازی بسیج علمی در دانشگاه امام محمدباقر(ع) ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، ناصر صداقتی‌پور بعدازظهر امروز به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج اساتید در نشست مطبوعاتی که در دانشگاه فنی امام محمدباقر مرکز مازندران برگزار شد با بیان اینکه براساس رسالت بسیج، حضور این نهاد مردمی در تمام عرصه‌های انقلاب محسوس است، اظهار داشت: رسالت دانشگاه فنی امام محمدباقر بر اساس شعار سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی پررنگ و خطیر است.

وی ادامه داد: تولیداتی که در مراکز مختلف تولید می‌شود توان رفع نیازهای داخل را دارد و این امر تنها با حمایت مسئولان محقق می‌شود.

*تشکیل حلقه صالحین در دانشگاه امام محمدباقر(ع) ساری

 

صداقتی پور به تشکیل حلقه صالحین در دانشگاه امام محمدباقر(ع) ساری اشاره کرد و گفت: شکل‌گیری حلقه صالحین در دانشگاه‌ها به لحاظ بصیرت‌افزایی، افزایش بینش سیاسی و معرفتی در شاخه‌های مختلف مهم و تعداد حضور اساتید در این حلقه روبه افزایش است.

رئیس دانشگاه امام محمدباقر(ع) با اشاره به فرمایش امام راحل که دانشگاه‌ها مبدا تحولات است، تصریح کرد: ضرورت دارد بر اساس منویات رهبری به تحولات علمی دست یابیم تا در افق 1404 سرآمد منطقه باشیم.

این مسئول پیگیری راه‌اندازی بسیج علمی در دانشگاه امام محمدباقر را از برنامه‌های این مرکز آموزشی و تحقیقاتی در مرکز مازندران دانست و گفت: برپایی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها از تاکیدات رهبری است و ما در این بخش در مسائل مختلفی که جامعه با آن درگیر است نیز اقدام می‌کنیم.

وی به فعالیت‌های دانشجویان دانشگاه امام محمدباقر در اردوهای جهادی اشاره کرد و بیان داشت: با اجرای طرح هجرت دانشجویان در اوقات فراغت به منظور محرومیت‌زدایی فعالیت‌های اردویی خود را در مناطق دوردست دارند.

صداقتی پور با تاکید بر اینکه بصیرت‌افزایی موجب بیمه کردن دانشجویان در مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن می‌شود، تصریح کرد: ارتقای باورهای اعتقادی در دانشگاه‌ها از برنامه‌های فرهنگی ما در مراکز آموزشی، علمی و پژوهشی است.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول