اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پرورش اندام اصفهان:

قصد داریم میزبان قوی‌ترین مردان ایران باشیم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پرورش اندام اصفهان گفت: با صحبت‌هایی که با فدراسیون پرورش اندام داشته‌ایم قصد داریم میزبانی رقابت‌های قوی‌ترین مردان ایران را برعهده بگیریم.

قصد داریم میزبان قوی‌ترین مردان ایران باشیم

جواد پرورش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: درخواست میزبانی رقابت‌های قوی‌ترین مردان ایران را به فدراسیون پرورش اندام داده‌ایم و در صورتی که این میزبانی به اصفهان واگذار شود آن را در شهرستان آران و بیدگل به دلیل بافت تاریخی و سنتی این شهر برگزار می‌کنیم.

وی هم‌چنین به رقابت‌های لیفت قهرمانی استان که قرار است در روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته آینده برگزار شود اشاره کرد و افزود: با همکاری شهرداری فریدن قرار است این رقابت‌ها را در چهار رده نوجوانان، جوانان، بزرگ‌سالان و پیشکسوتان در شهر دامنه برگزار کنیم.

رئیس هیئت پرورش اندام اصفهان بیان داشت: تدارکات مناسبی نیز برای این رقابت‌ها از جمله هزینه رفت‌ و برگشت ورزشکاران هم‌چنین خوابگاه تعیین شده و در پایان رقابت‌ها نیز به هر یک از قهرمانان مدال، البسه ورزشی، کاپ و حکم قهرمانی اهدا می‌شود.

وی در ادامه به رقابت‌های مچ‌اندازی قهرمانی آسیا اشاره کرد و افزود: درخواست میزبانی این رقابت‌ها را به فدراسیون پرورش اندام داده بودیم اما به دلیل نزدیکی کشورهایی مانند آذربایجان، قزاقستان و ترکمنستان به استان گلستان میزبانی مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا به این استان واگذار شد.

پرورش تاکید کرد: از استان اصفهان نیز تعداد هفت نفر در همه رده‌های سنی در تیم ملی مچ‌اندازی شرکت دارند که قرار است در ماه آینده در این رقابت‌ها شرکت داشته باشند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول