اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی البرز انتقاد کرد

تاخیر دوساله در راه‌اندازی خانه کشتی کرج

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان البرز گفت: تاخیر دوساله در احداث خانه کشتی طبقاتی کرج مشکلات فراوانی را برای این رشته ورزشی به وجود آورده است.

تاخیر دوساله در راه‌اندازی خانه کشتی کرج

مصیب ده‌بالایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در سال 89 سالن قدیمی و فرسوده تختی واقع در خیابان دانشکده کشاورزی کرج تخریب و قول داده شد بنای جدید در عرض یک‌سال احداث شود حتی برای تسریع در این کار اعتبار خوبی از محل سفر ریاست جمهوری به شهرستان کرج اختصاص یافت.

وی ادامه داد: کار آن چنان که مورد انتظار بود به جلو نرفت و با عدم تامین اعتبار لازم و تزریق بودجه کافی کار با کندی همراه شد و امروز پس از گذشت سه سال این پروژه مهم ورزشی تنها با 50 درصد پیشرفت فیزیکی همراه بوده است.

ده‌بالایی با بیان اینکه پیگیری‌های فراوانی از سوی این هیئت برای رفع موانع کار صورت گرفته، گفت: مکاتبات زیادی با مسئولان امر صورت گرفت و در نهایت متوجه شدیم بخشی از اعتبار احداث خانه کشتی کرج برای سایر طرح‌های غیر ورزشی صرف شده و این موضوع عامل اصلی کندی روند احداث این پروژه ملی بوده است.

رئیس هیئت کشتی استان البرز در ادامه به وضعیت فعلی این پروژه اشاره کرد و ابراز داشت: در آخرین سفر ریاست جمهور اعتبار لازم برای تکمیل این طرح ورزشی اختصاص یافته که امیدوارم موجب تسریع کار و راه‌اندازی این سالن در آینده‌ای نزدیک شود.

این مسئول از فراهم شدن مقدمات حضور پنج تیم استان البرز در لیگ‌های کشتی کشور خبر داد و متذکر شد: تیم بزرگسالان این استان در لیگ دسته یک کشور در رشته آزاد حضور خواهد یافت و تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان و جوانان البرز در لیگ منطقه‌ای شرکت خواهند کرد.

ده‌بالایی به اجرای طرح استعدادیابی کشتی با همکاری و مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز اشاره کرد و اذعان داشت: در این ارتباط طرحی تدوین شده که در قالب آن هیئت کشتی استان با تامین امکانات آموزشی اعم از مربی و ملزومات لازم و با در اختیار گرفتن فضا از آموزش و پرورش به استعدادیابی در مدارس می‌پردازد و چهره‌های مستعد را برای پشتوانه سازی تیم‌های منتخب استان شناسایی می‌کند که امیدوارم اجرای این طرح در نهایت به توسعه کشتی البرز منتهی شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول