اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نمایشگاه عکسی

زیبایی نام محمد(ص) در معماری نمایش داده می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر خانه عکس حوزه هنری استان اصفهان گفت: نمایشگاه عکسی که زیبایی نام حضرت محمد(ص) را در معماری ایران به تصویر کشیده است از 28 خردادماه سال جاری در استان اصفهان برگزار می‌شود.

زیبایی نام محمد(ص) در معماری نمایش داده می‌شود

فرزاد معظم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان گفت: خانه عکس حوزه هنری استان اصفهان، مجموعه عکس‌های مجید فروتن را با عنوان اسما حضرت رسول(ص ) در معماری ایرانی در خانه هنرمندان برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه 50 قطعه عکس رنگی در ابعاد متفاوت به نمایش گذاشته می‌شود، تصریح کرد: این عکس‌ها به مدت هفت سال عکاسی از معماری در سراسر ایران به دست آمده است.

مدیر خانه عکس حوزه هنری استان اصفهان تصریح کرد: این عکس‌ها به صورت دیجیتال و با انگیزه پاسخ‌گویی به انتشار کاریکاتور توهین‌آمیز به پیامبر اسلام( ص) گرفته شده‌ است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در روز یک‌شنبه 28 خردادماه سال جاری در خانه هنرمندان افتتاح می‌شود، اضافه کرد: این نمایشگاه که تا روز چهارشنبه شش تیرماه ادامه دارد در خانه هنرمندان واقع در پارک ایثارگران به منظور بازدید عموم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول