اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام آتش‌زر:

اجازه فراموش شدن معماری اسلامی را ندهیم

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اهمیت معماری اسلامی گفت: باید در پروژه‌هایی که در کشور اجرا می‌شود به معماری اسلامی بپردازیم و اجازه ندهیم معماری اسلامی به فراموشی سپرده شود.

اجازه فراموش شدن معماری اسلامی را ندهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام سید محمد آتش‌زر امروز در بیستمین نشست تخصصی معاونین شهرسازی و معماری کلانشهرهای کشور که در هتل خورشید قم برگزار شد با اشاره به بیان قرآن کریم در خصوص بلد امین گفت: یک لحظه تفکر بهتر از 70 سال عبادت است و باید کارهای شهرسازی با تفکر دنبال شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم بیان داشت: محل زندگی مردم در دست شما است و باید به آن توجه کنید و با بهترین ایده‌ها به شهرسازی بپردازید.

حجت‌الاسلام آتش‌زر با اشاره به اهمیت معماری اسلامی گفت: باید در پروژه‌هایی که در کشور اجرا می‌شود به معماری اسلامی بپردازیم و اجازه ندهیم معماری اسلامی به فراموشی سپرده شود.

وی افزود: راه‌اندازی پژوهشکده معماری اسلامی در قم خبر مسرت‌بخشی است و با راه‌اندازی این پژوهشکده می‌توان به معماری اسلامی بیش از گذشته توجه داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر قم تاکید کرد: باید این پژوهشکده در قم راه‌اندازی شود زیرا شهر قم پایتخت جهان اسلام است.

حجت‌الاسلام آتش‌‌زر بیان داشت: شهرسازی صورت گرفته در نقاط مختلف کشور مشکلات بسیاری دارد و همه در راستای حل این مشکلات مسئول هستند.

وی بر توجه به شهرسازی اسلامی تاکید کرد و گفت: شهر اسلامی شهری است که منظر و سیمای آن نیز اسلامی بوده و در پروژه‌های شهری به بهترین نحو ممکن از معماری اسلامی در آن استفاده شده باشد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول