اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با شب میلاد نبی مکرم اسلام(ص) صورت می‌گیرد

گشایش نمایشگاه پوستر میلاد حضرت محمد(ص)

خبرگزاری فارس: مدیر خانه گرافیک حوزه هنری گفت: هم‌زمان با شب میلاد نبی مکرم اسلام نمایشگاه پوستر میلاد حضرت محمد(ص) در نقش خانه حوزه هنری گشایش می‌یابد.

گشایش نمایشگاه پوستر میلاد حضرت محمد(ص)

امیرمسعود حلاج در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: این جشنواره دارای دو بخش اصلی مسابقه و بخش ویژه اساتید گرافیک بود و در این نمایشگاه 38 اثر از بخش مسابقه و 15 اثر از اساتیدی مانند کریم منزوی، مصطفی اسداللهی و کوروش پارسانژاد به نمایش در می‌آید.

وی افزود: هم‌چنین حسین نوروزی، مسعود نجابتی، مهدی راضی، امیرمسعود حلاج، سعید باباوند، محمدعلی ناصحی، احمدرضا مقتدایی، هادی عسگری‌فر، ابوالفضل آقایی از دیگر اساتید این رشته هستند که آثار آنها در بخش ویژه نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

مدیر خانه گرافیک حوزه هنری تصریح کرد: از بین آثار ارسالی به بخش مسابقه این جشنواره نیز آثار احمد عزیزپور از ایلام، سیدمجتبی طبسی از سبزوار، حامد مهرانی از کرج، فاطمه معمار، فرشاد عیسی‌پور، مختار رحمانی‌تنها، مهرداد دریاافزون و نرگس قیومیان از تهران، میثم خالوندی و روح‌الله تیموری از سمنان، مسعود زمانی از گرگان، حمید بهجت از ارومیه، مهدی صادقی‌یکتا و محمدجواد زهادت از قم به این نمایشگاه راه یافته‌اند.

وی افزود: هم‌چنین پوسترهای جواد زری‌نیا از نیشابور، فاطمه کریمی و مریم زارعی از همدان ، جمال رمضانی از قائم‌شهر، سعید صادقی از جهرم، محدثه عیسایی از شیراز، عزت دهقان، آرش محمدی، محمد افشار، ندا طهماسب‌نیا، احسان غره‌الحمید، هادی گلچین، علیرضا توکلی، آزاده مهدی‌فر، سمانه چاووشی، زهرا توانگر، بهزاد غره‌الحمید، حسین قربانی، حسین مرتضایی، عرفان کمالی، شهرزاد شعله، مهتاب فانی، سجاد حمزه، ژیلا محمد شاهی و حسین قاسمی از اصفهان از دیگر پوسترهای راه‌یافته به این جشنواره هستند.

وی در ادامه درباره آثار ارسالی به جشنواره تولیدات استانی نیز تأکید کرد: خانه گرافیک حوزه هنری 20 پوستر را به همراه کتاب سال خانه گرافیک به این جشنواره ارسال کرده است و نتایج داوری این تولیدات در اردیبهشت‌ماه اعلام می‌شود.

به گزارش فارس، آیین گشایش نمایشگاه پوستر میلاد حضرت محمد(ص) در ساعت 17 عصر روز پنج شنبه 20 بهمن‌ماه 1390 هم‌زمان با شب میلاد نبی مکرم اسلام(ص) در گالری نقش خانه حوزه هنری برپا می‌شود.

هم‌چنین مراسم پایانی و اهدای جوایز نفرات برگزیده نیز در ساعت 17 عصر روز 27 بهمن‌ماه 1390 در مجتمع فرهنگی هنری سوره اصفهان واقع در خیابان آمادگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول