اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرضا در مجلس:

انقلاب اسلامی ایران شعبه‌ای از قیام حضرت محمد(ص) است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرضا در مجلس گفت: انقلاب اسلامی ایران شعبه‌ای از انقلاب حضرت محمد(ص) است و خیابان‌های کشور در روز 22 بهمن صحنه میعاد دوباره ملت برای دفاع از آرمان‌های انقلاب می‌شود.

انقلاب اسلامی ایران شعبه‌ای از قیام حضرت محمد(ص) است

عوض حیدرپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: بیعت مجدد و تجدید بیعت جزو وظایف شرعی مسلمانان و روز 22 بهمن میعادگاهی برای تجدید عهد دوباره با امام خمینی(ره) و شهدا در راستای دفاع از ارزش‌های انقلاب و پایداری جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: تداوم شرکت در این راهپیمایی در طول سال‌های مختلف جهان را متوجه ارزش این انقلاب برای ملت شریف ایران کرده و در آینده نیز می‌تواند منجر به حرکت عظیم جهانی و فراگیری اسلام در دنیا شود.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بلافاصله پس از پیروزی انقلاب ملت ایران در پی تحقق آرمان‌های آن برآمد و در نخستین اقدام با رأی 98.2 درصدی خود به جمهوری اسلامی برقراری کشوری آزاد بر پایه اسلام را تضمین کرد.

وی ادامه داد: پس از برقراری حکومت اسلامی کشور ما با چالش‌های فراوانی مانند جنگ تحمیلی رو به ‌رو شد اما با هوشیاری و رهبری مدبرانه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب توانست تمام این چالش‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارد.

حیدرپور تأکید کرد: بیشتر دوران بعد از جنگ بنا بر تأکید امام(ره) به بازسازی خرابی‌های دوران پهلوی و جنگ هشت ساله گذشت و کشور ما روز به روز در راستای اهداف انقلاب پیشرفت کرد.

وی اضافه کرد: اکنون کشور اسلامی ایران به نوعی در اوج قرار دارد و در آینده نیز با همت استوار خود در به دست آوردن جامعه آرمانی انقلاب قله‌های سربلندی را یک به یک فتح می‌کند.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول