اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز فارس:

1300 واحد مسکن خیرساز در فارس ساخته شد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل انجمن خیرین مسکن‌ساز فارس از ساخت یک‌هزار و 300 واحد مسکونی خیرساز در سطح 10 شهرستان این استان فارس خبر داد.

1300 واحد مسکن خیرساز در فارس ساخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی انجمن خیرین مسکن‌ساز استان فارس، شمس ارجمندی در نخستین نشست هم‌اندیشی هیئت امنای انجمن خیرین مسکن‌ساز داراب که با حضور نماینده فرماندار و مدیر بنیاد مسکن این  شهرستان، مدیر مشارکت‌های مردمی حساب 100 حضرت امام خمینی(ره) استان فارس و جمعی از خیرین داراب برگزار شد با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این انجمن از بدو تاسیس تاکنون، اظهار داشت: در 10 شهر این استان، یک‌هزار و 300 واحد مسکونی خیرین مسکن‌ساز در حال ساخت بوده و یا مقدمات واگذاری آن آماده شده که 300 واحد مسکونی آن در سه شهر فارس به بهره‌برداری رسیده و به متقاضیان واگذار شده است.

حجت‌الاسلام محمد صادقی امام جمعه داراب نیز در ادامه این جلسه افزود: به همین میزان که مومنان به دنبال اجابت خواست مردم و گروه‌های نیازمند جامعه هستند، اگر چه حاجت آنان را برآورده نکنند، اما اجر عظیمی را متوجه نیت خیر خود کرده‌اند.

به گفته وی در آغاز پیروزی انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) حساسیت ویژه‌ای در تامین مسکن مردم داشتند که با تاسیس حساب 100 همچنین بنیاد مسکن در این راستا گام نهادند و خوشا به حال خیرانی که امروز ادامه دهنده این راه بزرگ هستند. 

در ادامه خیرین شهرستان داراب به بیان نقطه نظرات خود در مورد گسترش روند مشارکت‌های مردمی در امر ساخت واحدهای مسکونی پرداختند.

در این جلسه مقرر شد امام جمعه داراب در خطبه‌های نماز جمعه نسبت به آگاه‌سازی عموم مردم و تشریک مساعی آنان در جهاد عظیم خانه‌سازی برای نیازمندان اقدام کند.

همچنین مقرر شد که در جلسات شورای اداری این شهرستان نیز اطلاع‌رسانی کامل برای آشنایی و تعامل بیشتر دستگاه‌های اجرایی با روند فعالیتی این انجمن انجام شود.

برگزاری هر دو هفته یک‌بار جلسات هیئت امنای خیرین مسکن‌ساز و تعامل بیشتر با دهیاران و بخشداری مرکزی این شهرستان و پی‌گیری ساخت واحدهای استیجاری برای واگذاری موقت به زوج‌های جوان در آینده نزدیک از جمله مصوبات این جلسه بود.

پروژه 40 واحد مسکونی خیرساز این شهرستان با 50 درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول