اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان خبر داد

هزینه‌کرد 14 میلیاردی در بخش مسکن درمیان

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان گفت: تا کنون مبلغ 14 میلیارد و 800 میلیون تومان برای احداث و مقاوم‌سازی 1327 واحد مسکونی شهرستان درمیان هزینه شده است.

هزینه‌کرد 14 میلیاردی در بخش مسکن درمیان

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، رجبعلی براتی ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان درمیان اظهار داشت: 2 هزار و 393 متقاضی احداث و مقاوم‌سازی مسکن روستایی و شهری در شهرستان درمیان از سال 84 وجود داشتند که تاکنون تعداد یک‌هزار و 65 متقاضی شده‌اند و تعداد یک‌هزار و 327 واحد در دست اجرا بوده که تا پایان سال جاری 500 واحد دیگر تحویل متقاضیان می‌شود.

فرماندار درمیان از عملیاتی شدن مسکن مهر در شهرهای طبس مسینا و گزیک خبر داد و تصریح کرد: تا پایان سال جاری تمام متقاضیان مسکن مهر شهر اسدیه صاحب خانه می‌شوند.

وی با اشاره به تصویب طرح هادی 61 روستا از مجموع 94 روستای بالای 20 خانوار جمعیت شهرستان درمیان ادامه داد: برای مجتمع گلخانه‌ای شهرستان 800 میلیون تومان هزینه شده است و تاکنون فقط 15 نفر متقاضی ثبت‌نام کرده‌اند.

فرماندار درمیان با اشاره به عدم استقبال سرمایه‌گذاران از سرمایه‌گذاری در ناحیه صنعتی شهرستان اضافه کرد: به منظور تکمیل چارت تشکیلاتی و پرسنلی بیمارستان‌های درمیان، سرایان و بشرویه 270 نفر با تخصص‌های مختلفی که در سامانه دانشگاه علوم پزشکی استان اعلام شده مورد نیاز است که پس از پایان مهلت ثبت نام و برگزاری آزمون کادر بیمارستان شهرستان مشخص می‌شود.

براتی با اشاره به پیش‌بینی تخصیص بودجه برای تجهیز همزمان بیمارستان شهرستان در بودجه سال جاری اضافه کرد: موانعی تهیه تجهیزات بیمارستانی شهرستان را در سال گذشته با مشکلاتی مواجه کرد.

وی از پایان عملیات تهیه نقشه‌های گازرسانی به شهرهای درمیان خبر داد و افزود: عملیات اجرایی گاز‌رسانی به شهرستان در آینده نزدیک آغاز می‌شود.

فرماندار درمیان با اشاره به فعالیت 90 درصدی شهروندان درمیانی در بخش کشاورزی ابراز داشت: توجه به بخش کشاورزی افزایش تولید ناخالص و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول