اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بقاع متبرکه اداره‌کل اوقاف خراسان‌شمالی:

نشاط معنوی در 38 بقعه شاخص خراسان‌شمالی اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون بقاع متبرکه اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی از برگزاری طرح نشاط معنوی در قالب طرح تابستانه در سطح 38 بقاع متبرکه این استان خبر داد.

نشاط معنوی در 38 بقعه شاخص خراسان‌شمالی اجرا می‌شود

سیدحسن معروف‌زاده بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند ساماندهی طرح جامع معصوم‌زاده بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: این طرح برای غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و همچنین تقویت بنیه اعتقادی و مذهبی مخاطبان به اجرا در می‌آید.

وی پر کردن اوقات فراغت نسل جوان از ظرفیت فرهنگی بقاع متبرکه را ضروری عنوان کرد و گفت: برای بهره‌گیری هر چه بیشتر از برنامه‌های این طرح، هم اکنون کار ساماندهی روحانیون که از اساتید حوزه‌های علمیه قم و مشهد به شمار می‌روند، در حال انجام است.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی همچنین در بخش دیگری از اهدای زمین و وجه نقد از سوی واقفان خیراندیش برای امور عام‌المنفعه خبر داد.

وی افزود: در این راستا یک قطعه زمین آبی و یک ساعت آب چاه عمیق توسط واقفه خیراندیش مریم امینیان در روستای حسن‌آباد با ارزش 200 میلیون ریال، وقف امورات عام‌المنفعه مسجد جامع حسین‌آباد شد.

معروف‌زاده همچنین با اشاره به وقف یک قطعه زمین آبی و یک ساعت آب قنات توسط واقف خیراندیش مهدی نیرومند در روستای حسین‌آباد شیروان گفت: ارزش این زمین وقفی 150 میلیون ریال بوده که برای امورات عام‌المنفعه مسجد جامع حسین‌آباد اختصاص یافته است.

وی همچنین با اشاره به وقف 200 میلیون ریال از سوی یک واقف خیر اندیش شیروانی در قالب سهام در یک موسسه مالی برای تبلیغ سیره حضرت فاطمه زهرا(س) و قرآن‌کریم خاطرنشان کرد: این موقوفات طبق نیات واقفان صرف امورات عام‌المنفعه مسجد و تبلیغ سیره حضرت فاطمه(س) و قرآن کریم می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول