اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول المپیاد فنی و حرفه‌ای یزد:

200 نفر در سیزدهمین مسابقات ملی مهارت در یزد ثبت‌نام کردند

خبرگزاری فارس: مسئول المپیاد اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد از شرکت 191 کارآموز در سیزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در مرحله شهرستانی خبر داد.

200 نفر در سیزدهمین مسابقات ملی مهارت در یزد ثبت‌نام کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد، جلال میرجلیلی اظهار داشت: در این دوره از مسابقات 191 نفر در 23 رشته از 29 رشته تأیید شده ثبت‌نام کرده‌اند که این افراد در مرحله اول در مسابقات شهرستانی به رقابت خواهند پرداخت و برگزیدگان به مسابقات استانی راه پیدا می‌کنند.

وی بیان کرد: افراد ثبت‌نام شده در دوره مشابه قبل 174 نفر و در 19 رشته ثبت‌نامی بوده‌اند که این آمار نشان‌دهنده استقبال بیشتر از این دوره از رقابت‌ها است.

میرجلیلی بیشترین آمار شرکت‌کنندگان در مسابقات را در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای آیت‌الله خامنه‌ای یزد با ثبت نام 54 نفر عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: رشته رباتیک با ثبت‌نام و شرکت 27 نفر بیشترین استقبال را در بین کارآموزان داشته است.

مسئول المپیاد اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان عنوان کرد: مرحله شهرستانی سیزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت، خرداد ماه سال جاری انجام می‌شود و برگزیدگان این مرحله در مرحله استانی که به صورت پروژه عملی 29 و 30 تیر ماه برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

وی افزود: قبول‌شدگان مرحله استانی نیز به مرحله کشوری که شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

میرجلیلی خاطرنشان کرد: برگزیدگان نهایی این دوره از مسابقات ملی مهارت به همراه برگزیدگان دوازدهمین مسابقات ملی مهارت که 29 بهمن تا دوم اسفند ماه سال گذشته برگزار شد، پس از شرکت در اردوهای آماده سازی برای حضور در چهل و دومین مسابقات جهانی مهارت که در سال 2013 در کشور آلمان برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول