اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال تحصیلی جدید؛

طرح نشاط معنوی در بارگاه امامزاده‌های اصفهان اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در سال تحصیلی جدید برنامه نشاط معنوی به صورت نیمه‌ وقت در بارگاه امام‌زاده‌های شاخص موجود در سطح استان اجرا می‌شود.

طرح نشاط معنوی در بارگاه امامزاده‌های اصفهان اجرا می‌شود
حجت‌الاسلام عبدالحسین مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ضرورت اجرای برنامه‌های فرهنگی در بارگاه امام‌زاده‌ها‌ اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی در سطح بارگاه‌ها
باید افزایش یابد و در حال حاضر این موضوع در اصفهان به صورت ویژه دنبال می‌شود.
وی به اجرای طرح نشاط معنوی در سال جاری در اصفهان اشاره کرد و افزود: این برنامه در تابستان 90 به منظور ساماندهی اوقات فراغت دانش‌آموزان در بارگاه امامزاده‌های شاخص در سطح استان برگزار شده است.
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به تعداد بارگاه امام‌زاده‌هایی که این طرح در آنها برگزار شده است، یادآورشد: تابستان امسال برنامه نشاط معنوی در480 امامزاده شاخص اصفهان برگزار شد و ساماندهی اوقات فراغت دانش‌آموزان در ایام تابستان از مهم‌ترین اهداف اجرای این برنامه در سطح استان محسوب می‌شود.
وی به تعداد افراد متقاضی برای شرکت در این برنامه اشاره کرد و افزود: در هر یک از بارگاه‌ها حدود 120 نفر برای شرکت در برنامه‌های این طرح ثبت‌نام کرده‌اند و در تابستان جاری برنامه نشاط معنوی با استقبال چشمگیر شرکت‌کنندگان مواجه شده است.
مرادی با اشاره به اجرای این طرح در بارگاه امامزاده‌های شاخص‌ گفت: در حال حاضر بقعه‌ محوری به عنوان یکی از مهم‌ترین موضوعات موجود در این اداره محسوب می‌شود و اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح امامزاده‌ها این موضوع را تقویت می‌کند.
وی به اجرای برنامه نشاط معنوی در سال تحصیلی جدید در اصفهان اشاره کرد و افزود: در سال تحصیلی جدید برنامه نشاط معنوی به صورت نیمه‌وقت در بارگاه امامزاده‌های شاخص موجود در سطح استان به اجرا در می‌آید.
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در پایان گفت: این برنامه در تابستان در دو مرحله برگزار شد و این برنامه‌ها باید به صورت مستمر در اما‌مزاده‌های موجود در سطح استان برگزار شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول