اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی:

طرح نشاط معنوی در 18 بقعه استان مرکزی اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از اجرای طرح نشاط معنوی در 18 بقعه از بقاع متبرکه این استان خبر داد.

طرح نشاط معنوی در 18 بقعه استان مرکزی اجرا می‌شود

حجت‌الاسلام عیسی ساجدی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: طرح نشاط معنوی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان از 10 خرداد ماه تا 26 مرداد ماه به مرحله اجرا در می‌آید.

وی تصریح کرد: اداره اوقاف و امور خیریه استان مرکزی طرح نشاط معنوی را هر ساله و به منظور استفاده کامل از ظرفیت فرهنگی بقاع متبرکه در بخش‌های تفریحی، آموزشی، فرهنگی و قرآنی به اجرا در می‌آورد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی تقویت بنیه‌های اعتقادی و مذهبی نوجوانان، ترویج اندیشه‌های ناب حضرت امام(ره) و تبلیغ و ترویج فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی را از مهم‌ترین اهداف این طرح عنوان کرد و ادامه داد: در سال گذشته جوانان و نوجوانان استقبال بسیار خوبی از این طرح داشتند که پیش‌بینی می‌شود امسال نیز با استقبال بسیار خوب جوانان همراه شود.

ساجد‌ی‌فر متذکر شد: اوقات فراغت فرصت بسیار مناسبی است تا بتوان با استفاده از این فرصت مسائل اعتقادی و مذهبی را در بین جوانان تقویت کرده و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های این طرح اذعان داشت: در این طرح شرکت‌کنندگان با حضور در کلاس‌ها با آموزش‌های روخوانی، روان‌خوانی، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم آشنا می‌شوند، ضمن آنکه در جلسات هفتگی اخلاق نیز حضور می‌یابند.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول