اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف و امور خیریه گرگان:

8 بقعه متبرکه در گرگان پذیرای برگزاری طرح نشاط معنوی است

خبرگزاری فارس: رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان از برگزاری طرح نشاط معنوی در هشت بقعه این شهرستان خبر داد.

8 بقعه متبرکه در گرگان پذیرای برگزاری طرح نشاط معنوی است

حجت‎الاسلام روح‎الله سلیمانی‎فر امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) گرگان، آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) زیارت، آستان مقدس امامزاده طیب (ع) قرن‌آباد، آستان مقدس امامزاده مجید (ع) کردکوی، سقاخانه حضرت ابوالفضل (ع) گرگان، آستان مقدس امامزاده محسن (ع) کریم‎آباد، آستان مقدس امامزاده سلیمان (ع) گرگان و آستان مقدس امامزاده نور (ع) گرگان پذیرای برگزاری طرح نشاط معنوی است.

وی با بیان اینکه برگزاری این طرح با توجه به پتانسیل مکانی و ظرفیت‎های معنوی امامزادگان (ع) در نظر گرفته شده است تصریح کرد: امکان اجرای این طرح در سایر بقاع متبرکه شهرستان گرگان نیز فراهم بود اما هدف ما افزایش کمیت نبوده بلکه مضاعف شدن کیفیت از اولویت‎های اوقاف و امور خیریه به منظور غنی‎سازی اوقات فراغت است.

رئیس اوقاف و امور خیریه گرگان با بیان اینکه این طرح در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه برگزار می‎شود خاطر نشان کرد: خانواده‎ها می‎توانند با مراجعه به آستان مقدس و بقاع متبرکه مذکور تا سوم تیرماه امسال نسبت به ثبت‌نام فرزندان خود اقدام کنند.

سلیمانی‎فر ابراز داشت: طرح غنی‎سازی اوقات فراغت توسط دیگر ارگان‎های فرهنگی همچون بسیج، سازمان تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش برگزار می‎شود که البته همه آنها در خور تقدیس و تحسین است اما اتفاق مبارکی که با اجرای این طرح توسط اوقاف و امور خیریه استان و شهرستان گرگان صورت می‎گیرد و امیدبخش است استفاده از ظرفیت معنوی بقاع، امنیت و آرامش معنوی است که سبب شده اقبال عمومی افزایش یابد.

وی متذکر شد: افزایش رغبت جوانان و نوجوانان به طرح نشاط معنوی رسالت ما را سنگین‎تر کرده تا در راستای کیفی‎سازی برنامه‎های‎مان تلاش بیشتری انجام دهیم.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول