اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مرند:

پیمانکار احداث بزرگراه مرند- جلفا پروژه را رها کرده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان مرند از پیشرفت کند بزرگراه مرند و جلفا و مرند و اواغلو انتقاد کرد و گفت: پنج ماه است پیمانکار بزرگراه مرند- جلفا این طرح را رها کرده است، در حالی که ما هر روز شاهد تصادفات در این محورها هستیم.

پیمانکار احداث بزرگراه مرند- جلفا پروژه را رها کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، بهنام رضوانی صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: از مجموع 200 میلیارد اعتبار برای بیش از 150 طرح در بخش‌های مختلف عمرانی و آموزشی و بهداشتی 104 میلیارد ریال اختصاصی جذب شده است.

مسئولان همت کنند نباید اعتباری برگشت داده شود

وی در ادامه از مسئولان ادارات خواست تا با جذب به موقع اعتبارات اولویت را برای طرح‌های نیمه تمام قرار داده و خودشان نیز در پیشرفت پروژه‌های شهرستان در بخش‌های راه، آب آشامیدنی نظارت کامل داشته باشند.

رضوانی اضافه کرد: نباید اعتباری برگشت داده شود بنده به‌عنوان مسئول دولت از مسئولانی که در این مورد اقدام عملی انجام ندهند برخورد خواهم کرد چون برای طرح‌های استانی هیچ توجیهی قابل قبول نیست تا شاهد جذب 80 تا 85 درصد از این اعتبارات طرح‌های استانی تا سال مالی آخر 90 در این شهرستان باشیم.

پیمانکار احداث بزرگراه  مرند – جلفا را رها کرده است

رئیس شورای اداری شهرستان مرند همچنین با اشاره به اینکه شهرستان مرند با قرار گرفتن در مسیر ترانزیت و عبور و مرور روزانه بیش از 15 هزار انواع خودروهای سواری و باری از این مسیر از پیشرفت کند بزرگراه مرند و جلفا و مرند و اواغلو انتقاد کرد و افزود: طبق مصوب کمیته برنامه‌ریزی در طرح‌های ملی برای احداث بزرگراه مرند و جلفا برای سال‌ جاری 20 کیلومتر در نظر گرفته شده بود ولی این طرح فقط با 25 درصد پیشرفت بیش از پنج ماه است که پیمانکار این طرح را به حال خود رها کرده و این در حالی است که ما هر روز شاهد تصادفات در این محورها هستیم.

احداث ورزشگاه 5 هزار نفری مرند 6 ساله شد

وی همچنین در مورد احداث ورزشگاه 5 هزار نفری مرند که الآن بیش از شش سال است که از آغاز عملیات آن می‌گذرد گفت: به علت مشکلات هنوز این طرح نیمه تمام مانده و بحث معارض نیست چون معارض در بیرون از محدوده این طرح است و همت مسئولان ورزش و جوانان در اجرای این طرح ملی با تخصیص به موقع اعتبارات لازم اقدام عملی در روند اجرای این طرح را می‌طلبد.

مرند به 150 کیلومتر فاضلاب شهری نیازمند است

فرماندار مرند ضمن یادآوری طرح فاضلاب شهری مرند گفت: هر سال برای 10 کیلومتر یک میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده می‌شود و این در حالی است که برای تکمیل شبکه فاضلاب شهری که از نیازهای مهم در اجرای تامین سلامت و بهداشت افراد و جامعه است 150 کیلومتر نیازمند هستیم که با این اعتبارات کم برای تامین بهداشت و دفع فاضلاب شهری نمی‌توان برای مردم ارائه خدمات‌رسانی کرد.

رضوانی با اشاره به اینکه باید گزارشات به طور شفاف و صحیح در اختیار مردم قرار داده شود، گفت: چراکه مردم صاحبان اصلی انقلاب و نظام هستند و مردم هر موقع نیاز داشته است با حضورشان در صحنه‌های مختلف وفاداری خودشان را به رهبری و نظام ثابت کرده‌اند.

وی ادامه داد: حضور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 12 اسفند و شرکت 75 درصدی مردم مرند و جلفا در انتخابات مجلس نهم مسئولیت مسئولان را در خدمت‌رسانی به‌عنوان خادمان مردم بیشتر کرد و با این وضعیت هدفمندی یارانه‌ها و تحریم‌های اقتصادی، مردم مرند و جلفا همچون سایر نقاط کشورمان ولایت‌مداری خودشان را به عینیت بخشیدند و در تبلیغات کاندیداها بعضی‌ها شایعه می‌کردند انتخابات صوری است خودشان انتخاب کرده‌اند ولی این را همه مسئولان و مردم مشاهده کردند که میزان رای ملت است و برای آن عده که می‌خواستند جو سالم انتخابات را برهم زنند درس بزرگی شد.

آمادگی تمام امکانات امدادی و خدماتی مرند برای مسافران و گردشگران

این مقام مسئول دولتی شهرستان مرند در ادامه از آمادگی تمام امکانات امدادی و خدماتی شهرستان مرند با توجه به عبور مسافران و گردشگران نوروزی برای بازدید از مناطق گردشگری مرند و جلفا که بیشترین مسافر را در ایام نوروز دارد خبر داد.

رضوانی با اشاره به اعزام کاروان‌های راهیان نور، این حرکت را در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از بزرگ‌ترین کارهای فرهنگی نام برد و افزود: ما همه وظیفه داریم تمام امکانات لازم را در اختیار مسئولان راهیان نور قرار دهیم حتی اگر لازم باشد خودروی خودمان را به این کار اختصاص می‌دهیم.

انتهای پیام/ح10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول