اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس:

احداث بزرگراه اهر ـ تبریز بلاتکلیف است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اهر و هریس‌ در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث بزرگراه اهر ـ تبریز بلاتکلیف است و باید هرچه سریع‌تر تکلیف آن مشخص شود.

احداث بزرگراه اهر ـ تبریز بلاتکلیف است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، عباس فلاحی‌باباجان ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات احداث بزرگراه اهر ـ تبریز اظهار کرد: جاده اهر ـ تبریز یکی از راه‌های مواصلاتی چند شهر استان، همچنین راه ارتباطی استان اردبیل است که باید اتمام احداث این بزرگراه در اولویت باشد.

وی افزود: سالانه صدها نفر در جاده اهر ـ تبریز کشته می‌شود که با این آمار وظیفه مسئولان بسی سنگین‌تر می‌شود و باید با اختصاص اعتبارات لازم تکلیف احداث این جاده هرچه سریع‌تر مشخص شود.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: قطعه اول بزرگراه از طرف اهر به تبریز و قطعه دوم نیز از طرف تبریز به اهر در حال احداث است و عملیات اجرایی آن به کندی پیش می‌رود که این امر قابل قبول نیست و احداث قطعه سوم بزرگراه نیز هنوز آغاز نشده و با این روند اختصاص اعتبار، کار احداث آن معلوم نیست کی اجرایی شود.

وی گفت: احداث بزرگراه اهر ـ تبریز یکی از ضروریات اساسی است و برای جلوگیری از حوادث ناگوار و تسریع در احداث، این بزرگراه باید جزو طرح مهر ماندگار باشد و بودجه خاصی به آن اختصاص یابد.

فلاحی تصریح کرد: این طرح برای تکمیل بیش از 300 میلیارد ریال اعتبار لازم دارد که بر این اساس هرچه در توان داریم به‌کار خواهیم گرفت و اتمام احداث بزرگراه اهر – تبریز را دنبال خواهیم کرد.

وی گفت: امیدواریم مسئولان استانی و کشوری و به‌خصوص رئیس‌جمهور در سفر آینده به استان آذربایجان‌شرقی در این زمینه توجه ویژه‌ای داشته باشند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، از تشکیل کارگروهی برای تسریع در احداث بزرگراه اهر ـ تبریز خبر د‌اد.

وی افزود: در این کارگروه مقرر شد ادارات ذی‌نفع با مدارک و مستندات، تعداد کشته‌ها و تصادفات از سوی پزشکی قانونی و پلیس راه و راهنمایی و رانندگی مشکلات پیش رو در احداث این بزرگراه را از سوی استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین وزیر راه و شهرسازی حل کنند تا کار احداث بزرگراه اهر ـ تبریز هرچه زودتر به اتمام برسد. 

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول