اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم:

توانایی زنان در ورزش کمتر از مردان نیست

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم گفت: زنان در ورزش هیچ کمبودی نسبت به مردان ندارند و هر جا که به توانمندی آنها توجه شود، قطعا ثمرات زیادی برای ورزش به دنبال خواهد داشت.

توانایی زنان در ورزش کمتر از مردان نیست

ندا زمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت گسترده بانوان در رشته‌های مختلف زیر مجموعه این هیئت اظهار کرد: تاکید هیئت، توجه به بخش بانوان رشته‌های گوناگون است، زیرا ظرفیت و توانایی بانوان فعال و پرتلاش در این رشته‌ها پیش از این ثابت شده است و با توجه به اینکه بخش اعظمی از جمعیت جامعه را بانوان تشکیل می‌دهند، باید به بانوان توجه شود.

وی یادآور شد: یکی از برنامه‌های مهم هیئت ما این است که در هر دو بخش مردان و بانوان برای ارتقای دانش مربیان و داوران رشته‌های مختلف هیئت انجمن‌های ورزشی تلاش شود، ضمن اینکه در بخش سخت‌افزاری راه‌اندازی زمین موجود در مجموعه ورزشی شهید حیدریان می‌تواند به خوبی مورد بهره‌برداری این رشته‌ها قرار گیرد.

نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم با بیان اینکه تمام ورزش‌های هیئت انجمن‌های ورزشی در قم ظرفیت بسیار بالایی دارند بیان کرد: برخی رشته‌های این هیئت مانند راگبی و کریکت از ورزش‌های نوپا محسوب می‌شوند اما در قم استعدادهای بسیار خوبی دارند و با جدیت مورد حمایت خواهند بود.

وی خاطر نشان کرد: موفقیت‌های متعدد در رشته‌های مختلف این هیئت نشان داده است که قم در انجمن‌های ورزشی توانمندی‌های زیادی دارد به خصوص در رشته‌های جدید که راگبی و کریکت نیز شامل آن می‌شود موفقیت‌های خوبی از ورزشکاران آنها دیده‌ایم.

زمانی عنوان داشت:‌ راهکارهای زیادی برای رشد و ارتقای این دو رشته در قم وجود دارد که استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها و شهرداری در سرلوحه کار باید قرار گیرد، ضمن اینکه برای رشد دانش این رشته در استان سعی شده است از نیروهای متخصص استفاده شود.

نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم ادامه داد: همچنین از امکانات و ظرفیت بسیار خوبی که آموزش و پرورش به عنوان منبع استعداد رشته‌های مختلف ورزشی شناخته می‌شود می‌توان استفاده کرد تا در آینده‌ای نزدیک شاهد درخشش ورزشکاران انجمن‌های ورزشی قم در میادین مختلف باشیم.

وی افزود: هیئت انجمن‌های ورزشی برای حفظ و مهم‌تر از آن ارتقای رشته‌های خود، وظیفه بسیار سختی بر عهده دارد و در این راستا تلاش کرده‌ایم با استفاده از نیروی انسانی متخصص و تحصیل‌کرده و بهره‌برداری از دانش روز این رشته‌ها در راستای رشد آن گام برداریم.

زمانی ابراز داشت: امسال تیم‌های مختلف هیئت انجمن‌های ورزشی نظیر فوتبال‌دستی، راگبی، کریکت، بیس بال، سافت‌بال و طناب‌کشی با تکیه بر نیروهای بومی با قدرت در مسابقات قهرمانی کشور با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول