اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

شناخت نقاط ضعف و قوت ورزش اردبیل را به جایگاه متعالی می‌رساند

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل شناخت نقاط ضعف و قوت در رشته‌های مختلف ورزشی را مهمترین عامل در رسیدن اردبیل به جایگاه واقعی خود در حوزه ورزش اعلام کرد.

شناخت نقاط ضعف و قوت ورزش اردبیل را به جایگاه متعالی می‌رساند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری صبح امروز در مراسم تجلیل از یاوران، خادمان و قهرمانان شمشیربازی استان اردبیل اظهار داشت: اردبیل قطب ورزش کشور است که با شناخت زوایا و ابعاد تقویت آن ضروری است زمینه توسعه همه جانبه آن را فراهم آوریم.

وی با تاکید بر اینکه در جامعه ورزشی رقابت‌ها باید به رفاقت‌ها و سعه صدر تبدیل شود، افزود: در این حوزه هر قدر با سعه صدر و برنامه‌ریزی مناسب پیش برویم به همان میزان چهره ورزشی استان را جلا داده و جایگاه واقعی آن را به کشور خواهیم شناساند.

این مسئول با بیان اینکه روند صعودی شمشیربازی استان در مقایسه با چند سال گذشته غیرقابل باور و تصور است، تصریح کرد: استان اردبیل مهد استعدادهای شگرف و بالقوه‌ای است که در صورت مدیریت و هدایت مناسب می‌تواند به تبلور و رشد قهرمانان شایسته و نامدار منجر شود.

فرماندار اردبیل با تاکید بر نقش مدیریت در تعالی یک مجموعه ورزشی بیان داشت: شمشیربازی استان اردبیل توانسته با مدیریت مناسب و همکاری اعضا تبدیل به مجموعه رو به رشد و موفقیت شده و این موضوع قابل لمس و توجه است.

اکبری ادامه داد: شمشیربازی رشته‌ای پر مدال و زیباست و قطعاً باید مورد توجه ویژه اداره ورزش و جوانان استان قرار گرفته و حمایت‌های لازم از آن برای تعالی و موفقیت صورت گیرد.

فرماندار اردبیل با تاکید بر بار معنوی رشته شمشیربازی در کنار رشته‌هایی چون سوارکاری و شنا اظهار داشت: شمشیربازی از جمله رشته‌هایی است که در دین مبین اسلام هم بر آن تاکید و توجه شده و قطعاً با وجود استعدادها و قهرمانانی که امروز شاهد تجلیل از آنها هستیم، شمشیربازی اردبیل همچنان مسیر تعالی و رشد را خواهد پیمود.

این مسئول در پایان سخنان خود ارتقای جایگاه هیئت شمشیربازی استان در سطح هیئت‌های ورزشی استان و هیئت‌های شمشیربازی سراسر کشور به جمع هیئت‌های برتر را نشانه برنامه‌ریزی، مدیریت و شناخت مناسب هیئت شمشیربازی استان از بایدها و نبایدهای شمشیربازی عنوان کرد و این موضوع را قابل تامل و تحسین برشمرد. 

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول