اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر ساری:

ایرادهای پل غدیر ساری قبل از افتتاح برطرف شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر ساری گفت: قبل از افتتاح پل غدیر، نواقص برطرف شود چرا که در این زمان هم اصلاح و هم انجام آن راحت‌تر است.

ایرادهای پل غدیر ساری قبل از افتتاح برطرف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهدی رضایی‌فرح‌آبادی در جلسه علنی یکشنبه شب شورای شهر ساری اظهار داشت: شهر ساری با ضریب رشد زیادی در حال بزرگ شدن است.

وی گفت: ‌در دهه 70 به دلیل شش درصد ضریب مهاجرت، افزایش هشت درصدی جمعیت را در جنوب شهر شاهد بودیم و در دهه 80 این افزایش جمعیت در منطقه شمال شهر اتفاق افتاد.

رضایی با اشاره به روستاهایی که اکنون در منطقه حریم شهری قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: در قانون اشاره شده روستاهایی که در حریم شهر قرار گرفته‌اند با ارزیابی فرمانداری به محدوده شهری واگذار شود.

عضو شورای شهر ساری بیان داشت: شهرداری در این زمینه تعاملی به خرج دهد تا سایه خدمات شهری در این مناطق هم گسترده شود.

وی با اشاره به اینکه بلوار فرح‌آباد ساری به دانشگاه‌های زیادی که در این منطقه قرار دارد به محور فرهنگی تبدیل شده و جمعیت زیادی در این مسیر تردد می‌کنند، خاطرنشان کرد: شاید روزانه 50 هزار نفر در این مسیر تردد می‌کنند و این موضوع می‌طلبد که مطالعات عمیق‌تری برای حداقل 20 سال آینده و کاهش ترافیک مسیر و چگونگی طراحی معابر در نظر گرفته شود.

رضایی با بیان اینکه محور ساعت به سمت دریا نیاز به زیرگذر دارد، ادامه داد: ساری نیاز دارد تا یک مشاور خوب شهر را جراحی و آنالیز کرده و معابر مورد نیاز را پیش‌بینی کند.

وی با اشاره به اینکه رمپ ضلع شرقی پل غدیر، موج دارد، اظهار داشت: تقاضا دارم قبل از افتتاح این پل، نواقص برطرف شود چراکه در این زمان هم اصلاح و هم انجام آن راحت‌تر است.

این عضو شورای شهر ساری یادآور شد:‌ خریداری پارکینگ در خیابان قارن توسط شهرداری قابل تقدیر است.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول