اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سوگواری فاطمه(س)

بهشت چهل و سوم در باغ غدیر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز ادبی قلمستان گفت: به مناسبت هفته بزرگداشت اصفهان و ایام سوگواری سرور بانوان جهان حضرت فاطمه‌زهرا(س) مراسم شعر آیینی در قالب بهشت چهل و سوم در باغ غدیر اصفهان برگزار می‌شود.

بهشت چهل و سوم در باغ غدیر برگزار می‌شود

سیداحمد مرتضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: مراسم شب شعر آیینی در قالب بهشت چهل و سوم از مجموعه شب‌های هشت بهشت در مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مراسم در روز شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال جاری است، بیان داشت: این شب شعرخوانی در ساختمان الغدیر باغ غدیر اصفهان ساعت 17 بعد از ظهر برگزار می‌شود.

مدیر مرکز ادبی قلمستان تأکید کرد: مراسم بهشت چهل و سوم با حضور نادر بختیاری و جمعی از شعرای اصفهان است.

وی با اشاره به اینکه محمدعلی نوروزی که نام مستعار نادر بختیاری را برای خود برگزیده است، اضافه کرد: وی در روستای چلیچه از توابع فارسان چهارمحال و بختیاری در سال 1325 پا به عرصه وجود گذاشت.

مرتضوی ادامه داد: نادر بختیاری از سال 1350 مشغول به ادامه تحصیل در حین کار شد و در سال 52 موفق به اخذ دیپلم گردید و تا سال 77 در بانک ملت مشغول خدمت بوده و در این سال با سمت ریاست بازنشسته شد.

وی با توضیح بیش‌تری در مورد نادر بختیاری گفت: او از سن نوجوانی زیر نظر استاد شهریار یاربخت (نوذر اصفهانی) به سرودن شعر و نوشتن داستان مشغول شد، و اکنون به عنوان یکی از شعرای بزرگ شناخته شده در ایران است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول