اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

فاصله گرفتن از پیام غدیر باعث ایجاد فرقه‌ها و بدعت‌ها شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان گفت: فاصله گرفتن از پیام غدیر باعث ایجاد فرقه‌ها و بدعت‌ها شده است.

فاصله گرفتن از پیام غدیر باعث ایجاد فرقه‌ها و بدعت‌ها شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان، حجت‌الاسلام حسن مصلح بعد از ظهر امروز در نشست با اعضای ستاد غدیر شهرستان دشتستان اظهار داشت: شهرستان دشتستان از بزرگترین شهرستان‌های استان بوشهر است و توان و ظرفیت‌های بالایی در زمینه‌های فرهنگی دارد.

امام جمعه برازجان خاطر نشان کرد: توسعه و ترویج زیرساخت‌های فرهنگی شهرستان دشتستان در زمینه‌های مختلف از مسائل مهمی است که مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان به طور همه‌جانبه در رأس فعالیت‌های خویش بر آن توجه داشته باشند.

مصلح بیان داشت: فعالیت‌های مذهبی و دینی در شهرستان دشتستان توسعه و گستردگی فراوانی دارد و تمام‌ مسئولان ضمن عمل به وظایف و مسئولیت‌های خویش به توسعه فعالیت‌های مذهبی توجه داشته‌اند و از گروه‌ها و هیئات فرهنگی و مذهبی همواره حمایت کرده‌اند و تداوم این روند پیشرفت شهرستان دشتستان را به دنبال خواهد داشت.

وی در همین راستا اضافه کرد: بنیاد بین‌المللی غدیر تشکلی دینی و مذهبی است که در کشور تاسیس شده و مهم‌ترین مبانی تشیع موضوع غدیر است و تمامی مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید به توسعه و ترویج فعالیت‌های این نهاد در شهرستان دشتستان کمک کنند.

این مسئول با اشاره به اهمیت تمامی اقشار و آحاد جامعه به پیام حادثه غدیر خم اذعان داشت: فاصله گرفتن از پیام غدیر باعث ایجاد فرقه‌ها و بدعت‌های زیادی شده که لازمه آن رساندن پیام غدیر با عزمی جدی و همگانی به گوش عالمیان است.

امام جمعه برازجان با اشاره به گستردگی فعالیت‌های فرهنگی در شهرستان دشتستان تصریح کرد: در سال‌های اخیر شاهد رشد و توسعه همه‌جانبه زیرساخت‌های فرهنگی شهرستان دشتستان بوده‌ایم و توجه دولت به رشد و توسعه فعالیت‌های فرهنگی در این زمینه بسیار اثرگذار بوده است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول