اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای یک فصل دیگر

جمشید غدیری سرمربی تیم شهرداری یاسوج ماند

خبرگزاری فارس: برای یک فصل دیگر فوتبال لیگ دسته اول کشور جمشید غدیری سرمربی تیم شهرداری یاسوج ماند.

جمشید غدیری سرمربی تیم شهرداری یاسوج ماند

جمشید غدیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تایید این خبر گفت: خوشحالم که بار دیگر در خدمت مردم فهیم استان کهگیلویه و بویراحمد و جوانان دوست داشتنی این استان و شهر یاسوج هستم.

وی با بیان اینکه خاطرات شیرینی با این تیم داشته‌ام، تصریح کرد: در طول دو سال اخیر همواره در پیروزی‌های این تیم شادکام و هنگام شکست‌ها بدترین لحظات را داشته‌ام.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با بیان این که در فصل گذشته رسالت خویش را در برابر این تیم و هواداران آن انجام داده است، تصریح کرد: رسالت من این بود که تیم را در دسته اول فوتبال کشور نگه دارم و به لطف خدا و حمایت این مردم و مدیریت خوب باشگاه و غیرت بازیکنان این کار انجام شد که نه تنها در لیگ ماندیم بلکه جایگاه خوبی را در جدول کسب کردیم.

غدیری با بیان اینکه در تیم مشکلاتی از فصل قبل به وجود آمد که هیچ کس به آن راضی نبود، گفت: برخی دسته‌بندی‌ها در تیم وجود داشت که از جمله سه گروه شیرازی و بومی و مشهدی هر یک برای خود سازی می‌نواختند.

این مربی شاغل در لیگ دسته اول فوتبال کشور عنوان کرد: جمع کردن چنین تفکری سخت بود که امسال سعی خواهیم کرد چنین مشکلی در تیم وجود نداشته باشد چرا که درصد بالایی از توان ما را در ادامه مسابقات معطوف به خود نگه می‌دارد.

وی با تایید صحبت‌های مدیرعامل باشگاه شهرداری یاسوج مبنی بر تغییرات گسترده در تیم گفت: تقریبا همه بازیکنان بومی خود را حفظ خواهیم کرد و بازیکنانی که می‌توانند به ما برای موفقیت در لیگ برای رسیدن به لیگ برتر کمک کنند را جذب خواهیم کرد.

غدیری رسانه‌ها را بازوی توانمند هر تیم و دسته ورزشی برای موفقیت در میادین دانست و گفت: سعی خواهیم کرد از این ظرفیت خوب و اثرگذار به نحو مطلوبی استفاده کنیم.

وی با بیان این نکته که با جو و فضای استان به خوبی آشنا هستم، تصریح کرد: سعی خواهیم کرد به کمک مدیران به خصوص شورای شهر و مدیرعامل تیم و هیئت فوتبال، تیم بدون حاشیه‌ای را روانه مسابقات کنیم که به جز فوتبال به موضوع دیگری پرداخته نشود زیرا حاشیه بلای جان فوتبال است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول