اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردکان خبر داد

بهره‌برداری از مقبره شهدای گمنام اردکان تا یک ماه آینده

خبرگزاری فارس: فرماندار اردکان از بهره‌برداری مقبره شهدای گمنام اردکان تا یک ماه آینده خبر داد.

بهره‌برداری از مقبره شهدای گمنام اردکان تا یک ماه آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، احمد کمالی صبح امروز در نشست اعضای شورای مشورتی استانداران و فرمانداران در امور ایثارگران، از بهره‌برداری از مقبره شهدای گمنام اردکان تا یک ماه آینده خبر داد.

وی اظهار داشت: برای احداث و تکمیل این مقبره مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه شده و فضای معنوی بسیار مناسبی نیز برای برگزاری یادواره‌های شهدا، ادعیه و مراسم مذهبی در این محل مقدس ایجاد شده است.

فرماندار اردکان با بیان اینکه بزرگترین مشکلات و خواسته‌های جامعه ایثارگران، جانبازان، خانواده‌های معظم شهدا و آزادگان در حوزه فرهنگی است، گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا و اجرای یادمان‌ها در فضای شهرستان برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت بسیار مؤثر است اما تاثیرگذارتر از آن، استفاده از افرادی است که خود به عنوان میراث‌دار جبهه و دفاع مقدس تلقی می‌شوند.

وی تاکید کرد: باید از انزوای این افراد تنها به این دلیل که دچار عارضه، معلولیت یا جانبازی هستند، ممانعت شود و در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی از نظرات این قشر استفاده شود.

کمالی افزود: پیشنهاد می‌شود در محلات، هیئت امنای مساجد و حسینیه‌ها که متولی برگزاری فعالیت‌های فرهنگی هستند از وجود این ذخایر دفاع مقدس بهره بگیرند.

وی همچنین از برنامه‌ریزی برای نامگذاری برخی از نقاط پرتردد،خیابان‌های بزرگ و میادین به نام سرداران شهید در مجموعه توسعه شهری خبر داد و گفت: علاوه بر این برنامه‌ریزی‌ها، ادارات و ارگان‌های دولتی هم وظیفه دارند رفع مشکلات مربوط به قشر ایثارگر را در اولویت کاری خود قرار دهند و در این زمینه هیچ‌گونه قصور و بی‌مهری پذیرفته نخواهد بود.

در این نشست مسائل و مشکلات ایثارگران بررسی و در مورد اجرای طرح سپاس بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول